Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Avatar
Bäri01
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Touko 27, 2022 17:28

Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Viesti Kirjoittaja Bäri01 »

Elikkäs ajankohtaisia ohjeita vahvistimen ja subbarin asennukseen og 93sessa. Jeesuksen vanhoja ohjeita löytyy täältäkin mitkä ovat avuksi mutta kuvat (linkit) eivät enää ole käytettävissä. Mitä kautta helpoin vetää läpivienti virtajohdolle kuskin puolelta? Kissojen ja koirien kanssa eilen tuli etsittyä mutta mitään suoraa reikää ei näkynyt taskulampulla. Maadoituksen olen ottanut antennimoottorin mutterin kohdalta mutta mistäs saisi herätteen? Ps. Edessä on 2DIN soitin eli ei alkuperäinen mankka.
MB
Avatar
sabatti 96
"Hölösuu"
Viestit: 1088
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
Paikkakunta: Knummi

Re: Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Viesti Kirjoittaja sabatti 96 »

Appari puolella on läpivientikumi. Sitä kautta oon ite vedelly virtapiuhan.
Ja vedä rca-piuhat sitte auton toiselta puolelta....
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Avatar
nniiranen
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Syys 05, 2023 11:39

Re: Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Viesti Kirjoittaja nniiranen »

Leikkasin läpivientikumin apparin puolelta kokonaan ja vedin sieltä listojen kautta taakse. Maadoitukselle vapaita paikkoja ecu:n vieressä.

Hansikaslokero pois T25 ruuveilla ja 1 10mm pultti. Listat vaan repimällä varovasti. Sivupalkeista pujottamalla rautalangan avulla.
Avatar
Bäri01
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Touko 27, 2022 17:28

Re: Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Viesti Kirjoittaja Bäri01 »

nniiranen kirjoitti:
Ma Joulu 11, 2023 13:32
Leikkasin läpivientikumin apparin puolelta kokonaan ja vedin sieltä listojen kautta taakse. Maadoitukselle vapaita paikkoja ecu:n vieressä.

Hansikaslokero pois T25 ruuveilla ja 1 10mm pultti. Listat vaan repimällä varovasti. Sivupalkeista pujottamalla rautalangan avulla.
Loppujen lopuksi laitoin reiän siihen mistä tulee muita sähköjohtoja kabiiniin ja kytkimen takaa oven listaa pitkin takaluukkuun. Eli onnistui kuljettajankin puolelta kunhan on tarpeeksi siro käsi joka mahtuu nappaamaan kytkimen takaa johdon.
MB
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1461
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: Subbarin ja vahvistimen asennus OG93

Viesti Kirjoittaja ippe »

Itse otin vahvarille virrat puhelimen autoasennussarjan syötöstä, eli siitä joka tulee keskikonsolin oikealle puolelle. Tuosta ei mitään kauheita virtoja saa, mutta snadille matalataajuusjumputtajalle ihan riittävästä. (Tosin mulla vahvari oli etupään erillissarjalle.)
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Vastaa Viestiin