Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Otsikon kysymys, eli käykö tonnarin virtalukko ng900:seen? Avain näyttää olevan molemmissa "saman tyylisellä rungolla" ainakin. Ja molemmat autot M97.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
No eipä taida käydä. Virtalukko on ihan eri paikassa, toinen rattiakselissa rattilukolla ja toinen keskikonsolissa pakkilukolla, ja pohjakin on erilainen.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Mulla ei oo kysymykseen vastausta, mutta aiheeseen liittyvä kokemus. 94 tonnarissa ja 01 femmassa lukkosylinterit ovat niin samankaltaiset, että ovat vaihdettavissa keskenään. Virtalukko muutoin erimallinen niissäkin.
9000CS 2,0tA sport MY98(nuorison käytössä)
9-5 farkku MY01 b205/4 E/i/R(projektina tai paaliin?)
Yamaha WR 125 X, Kubota B6000
Honda CR-V
9-5 farkku MY01 b205/4 E/i/R(projektina tai paaliin?)
Yamaha WR 125 X, Kubota B6000
Honda CR-V
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Tätä minäkin pohdin, oletan että kysyjä tarkoitti alunperinkin itse lukkosylinterin vaihtoa, eikä koko virtalukkopaketin.
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Ja tämäkö olisi pitänyt tietää olettamalla, kun nimenomaan kysyttiin virtalukon vaihtoa eikä osia siitä.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
^ Niin, noh itse ymmärrän virtalukolla nimenomaan tuota lukkopatruunaa...
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Tonnarin virtalukko ng900:seen?
Totta, kun asiaa oikein miettii. Se muu on sitten, millä nimellä haluaakin kutsua, lukkorunko tai rattilukko tai pakkilukko. Ja sitten omana osanaan virtalukon pohja. Kun oon lueskellut keskusteluja joissa aiheena on "virtalukon vaihto" niin kyllä siinä aina nimenomaan tuosta patruunasta puhutaan.
'01 9-3 2.0 turbo