Morjesta, tuli purettua tuommoinen b205 motti ja alakerran laakerit näyttivät todella murheellisilta. Kampiakseli ainakin hyvännäköinen jotta meniskö ihan kiillotuksella? Myös mäntien helmoissa kynnellä tuntuvat naarmut.
Kyselisin vaan että minkämoista työtä on edessä, jos tuosta vielä koneen saisi?
Moottorin kunnostaminen
Re: Moottorin kunnostaminen
Ilmeisesti olet vain alakautta kurkkinut? Jos männissä on naarmuja, voisi olettaa että myös sylintereissä on. Eli kunnostus olisi poraus ja uudet männät. Kampuran mittaus ja tilanteen mukaan kunnostus tai uusi ja sen mukaiset laakerit. Sitten kaikki tiivisteet ja jakopää. Meneehän siinä aikaa ja tupakkia, jos itse tekee. Jos joutuu teettämään aikaveloituksella jossain, saattaisi vaihtokone olla varteenotettava. Tosin kuka tietää minkäkuntoinen se sitten sattuu olemaan.Nuulo kirjoitti: ↑To Marras 30, 2023 14:29Morjesta, tuli purettua tuommoinen b205 motti ja alakerran laakerit näyttivät todella murheellisilta. Kampiakseli ainakin hyvännäköinen jotta meniskö ihan kiillotuksella? Myös mäntien helmoissa kynnellä tuntuvat naarmut.
Kyselisin vaan että minkämoista työtä on edessä, jos tuosta vielä koneen saisi?
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S