Puhallin ..
Puhallin ..
Eli sisäpuhallin jää satunnaisesti joskus vähäksi aikaa puhaltamaan kun poistut autosta. Samoin saattaa pakkivalot myös palaa. Kuuluu napsaus ja sit sammuu . 9- 3 vm 98 , manuaali lämmityspaneelilla. Virtalukon pohja uusittu , ei auttanut. Onko jollakin ollut vastaavaa oiretta ja löydetty ratkaisu ?
Re: Puhallin ..
Mites itse virtalukko napsahtaako ylös asti kun avaimen poistaa?
Tuli mieleen että saisko itse virtalukosta mitattua yleismittarilla että päästääkö virtaa läpi viiveellä? Mulla ei oo ollut autossa tätä vikaa mutta veneen virtalukon kontaktit/"palautusjouset" oli vaan niin lopussa että takertui hetkeksi.
Saab 9-3 2002
Eikös se ollut niin, että jos ei napsahda ylös, niin ei toimi keskuslukko? Tällainen pulma mulla tais olla ekassa kolkissa. Nuo toiminnot liittynee aikaisempaan pykälään virtalukossa, mulla jää kerran-kaksi vuodessa ajovalot ja radio päälle, sammuu kun käyttää virrat päällä ja taas pois. Jos oireita on näin erilaisia, herää kysymys että onko tuo itseasiassa lainkaan virtalukon vika, vaan DICE:n sekoilua? Ei se nyt niin ihme olisi, jos 25 vuotta vanhassa tietokoneessa menee joskus bitti poikittain kun sammutat tietyllä hetkellä.
'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
'05 9-3 1.8i Arc
Puhaltimen vastuksen fetti paskana?sepe43 kirjoitti: ↑Ti Marras 12, 2024 13:01Eli sisäpuhallin jää satunnaisesti joskus vähäksi aikaa puhaltamaan kun poistut autosta. Samoin saattaa pakkivalot myös palaa. Kuuluu napsaus ja sit sammuu . 9- 3 vm 98 , manuaali lämmityspaneelilla. Virtalukon pohja uusittu , ei auttanut. Onko jollakin ollut vastaavaa oiretta ja löydetty ratkaisu ?
Saab 9-3 Turbo -02
Saab 9-3 Turbo Jubilee SE -02
Saab 9-5 Aero Wagon A -07
Saab 9-3 Turbo Jubilee SE -02
Saab 9-5 Aero Wagon A -07
No näinhän se taisi olla joo ainakin yleisesti ottaen. välillä itsellä jää radio päälle kun ei napsahda lukko ylös asti tätä kun vähän pökkää avaimella niin että napsahtaa ylös niin radio sammuu. Talvella myös kovilla pakkasilla valot välillä jää päälle tällöin pitää avainta käyttää lukossa ja käyttää virtoja päällä että sammuu.shamrock kirjoitti: ↑Ti Marras 19, 2024 17:54Eikös se ollut niin, että jos ei napsahda ylös, niin ei toimi keskuslukko? Tällainen pulma mulla tais olla ekassa kolkissa. Nuo toiminnot liittynee aikaisempaan pykälään virtalukossa, mulla jää kerran-kaksi vuodessa ajovalot ja radio päälle, sammuu kun käyttää virrat päällä ja taas pois. Jos oireita on näin erilaisia, herää kysymys että onko tuo itseasiassa lainkaan virtalukon vika, vaan DICE:n sekoilua? Ei se nyt niin ihme olisi, jos 25 vuotta vanhassa tietokoneessa menee joskus bitti poikittain kun sammutat tietyllä hetkellä.
Voihan vika olla dice:ssä, mutta ajattelisi että olisi sitten muutakin vikaa. Sieltä virta kuitenkin kulkee valoille ja lämmitys paneelille. Ehkä kuitenkin kokeilisin tutkia ja tarkkailla vielä tuota virtalukon toimintaa kun vika on päällä. Saattaahan myös pohja olla rikki/jumittaa vaikka on uusittu...

Mun tuurilla tämä on esiintynyt kerran tai kaksi vuodessa, ja aina silloin kun aamulla kurvaan työpaikan pihaan, niin ei ole sitä aikaa tutkia kun vika on päällä. Eihän tuo tietenkään ikinä kotona tapahduMiquh kirjoitti: ↑Ke Marras 20, 2024 19:17No näinhän se taisi olla joo ainakin yleisesti ottaen. välillä itsellä jää radio päälle kun ei napsahda lukko ylös asti tätä kun vähän pökkää avaimella niin että napsahtaa ylös niin radio sammuu. Talvella myös kovilla pakkasilla valot välillä jää päälle tällöin pitää avainta käyttää lukossa ja käyttää virtoja päällä että sammuu.shamrock kirjoitti: ↑Ti Marras 19, 2024 17:54Eikös se ollut niin, että jos ei napsahda ylös, niin ei toimi keskuslukko? Tällainen pulma mulla tais olla ekassa kolkissa. Nuo toiminnot liittynee aikaisempaan pykälään virtalukossa, mulla jää kerran-kaksi vuodessa ajovalot ja radio päälle, sammuu kun käyttää virrat päällä ja taas pois. Jos oireita on näin erilaisia, herää kysymys että onko tuo itseasiassa lainkaan virtalukon vika, vaan DICE:n sekoilua? Ei se nyt niin ihme olisi, jos 25 vuotta vanhassa tietokoneessa menee joskus bitti poikittain kun sammutat tietyllä hetkellä.
Voihan vika olla dice:ssä, mutta ajattelisi että olisi sitten muutakin vikaa. Sieltä virta kuitenkin kulkee valoille ja lämmitys paneelille. Ehkä kuitenkin kokeilisin tutkia ja tarkkailla vielä tuota virtalukon toimintaa kun vika on päällä. Saattaahan myös pohja olla rikki/jumittaa vaikka on uusittu...![]()

'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
'05 9-3 1.8i Arc