Kun kone lämpenee, ahdot ja tehot katoaa. Esim: ruuhkassa seisomisen jälkeen motarille kiihdyttäessä pitää laittaa kaasu pohjaan. Ahtaa 0.5bar vaikka normaalisti 1bar.
Hukkaportin kellon tanko liikkuu kuumanakin (ja aika helposti). Mahtaako itse kello olla rikki?
Ahdot hukassa
Ahdot hukassa
Saab 9-3 2002
Re: Ahdot hukassa
Onko kyseessä vielä saman auton sama vika, josta aloitit tuolla: viewtopic.php?f=13&t=208726
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Ahdot hukassa
On joo sama vika jota metsästetty noin vuoden ajan useampaan otteeseen myös täällä foorumilla. Vaihdan vielä magneettiventtiilin cobran kyljestä ja katson vaikuttaako. Jos ei niin pakopesä vaihtoon ja uusi ecu softa 

Saab 9-3 2002
Re: Ahdot hukassa
Onko mankkua testattu toista tai vaihettu?
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Ohjelmoinnit lähes kaikkiin muihinkin autoihin
Säädöt ja tehonmittaukset 4wd dynossa
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Ohjelmoinnit lähes kaikkiin muihinkin autoihin
Säädöt ja tehonmittaukset 4wd dynossa
Re: Ahdot hukassa
@Monikossa ketjussa hyviä vinkkejä paljon, ja niitä olenkin kokeillut. Ainoa vaan että jokaisen jälkeen vian oireet muuttuvat hiukan, mutta yhdin pysyy samana. Magneettiventtiilin myötä on kaikki sensorit koneeseen vaihdettu, eli voi ainakin ne sulkea pois.
Saab 9-3 2002