nykäykset kiihdyttäessä
nykäykset kiihdyttäessä
mahtaako kukaan tietää mistä mahtaa johtua "nykäykset" kiihdyttäessä. Yleensä 2vaihteella 60km/h jälkeen... Tuntuu nykähdyksiä, 1-3kpl. Mut ne ovat sellaisia et tuntuu kuin auto lähtisi vetämään paremmin... Auto on Saab 900S -94 autol ajettu 171000km... nykäykset kyllä yleensä rävähkässä kiihdytyksessä. Mut normaalissakin ajossa joskus huomannut.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 09:30
- Paikkakunta: Häme
Mistä vuodesta alkaen on di-kasetti?
Käsittääkseni omassa vm. -95 900S:ssä ei ole di-kasettia... Näin väittivät itseäni viisaammat korjaamon pojat. Niinpä kysynkin mielenkiinnosta, milloin kyseinen kasetti tuli mukaan kuvioihin? Riippuuko moottorista, vuosimallista vai varustetasosta? Itsellä 2-litrainen kone ilman turboa.Harrimatias kirjoitti:omasta kokemuksesta veikkaisin että di-kasetti on sanomassa itseään irti... itsellä hieman vastaavia nykäyksiä jokin aika sitten, eikä oikein suostunut kierrättämään, uusi di-kasetti ja johan toimi.
900 S aut. -95
-
- "Kaasari"
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 09:30
- Paikkakunta: Häme
Heikosti suhteita...
Heikosti on suhteita tasapainoakseliteollisuuteen... enintään negatiivisia sellaisia. Suosittelen lämpimästi ketjun poistamista. Itsekin operaation teetin vuosi takaperin. Pelkästään positiivisia vaikutuksia! No, nyt meni alkuperäisen aiheen vierestä, mutta lopetan lyhyeen...
900 S aut. -95
Voi jessus. oma kiesi oirehtii kans. Nelosella tai vitosella kun koittaa kiihdyttää ohituksissa niin ei vedä puhtaasti, selkeästi tuntuu ylimääräistä nypytystä. Ja tän lisäksi valuttaa öljyä läpi. Aina pidemmän pysäköinnin jälkeen pölläyttää kevyesti putkesta sinisen savumerkinmordai kirjoitti:Selviskö mikä aiheuttaa? Minulla näet samat oireet...
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Nykiminen loppu heti kun vaihtoi uudet tulpat. Vanhoissa oli kärkivälikin hieman karannut isoksi(1,3). Laitoinpa uuden kasetinkin kun semmonen oli kontissa ja nyt saa vanha kasetti toimia varana.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
patse kirjoitti:Voi jessus. oma kiesi oirehtii kans. Nelosella tai vitosella kun koittaa kiihdyttää ohituksissa niin ei vedä puhtaasti, selkeästi tuntuu ylimääräistä nypytystä. Ja tän lisäksi valuttaa öljyä läpi. Aina pidemmän pysäköinnin jälkeen pölläyttää kevyesti putkesta sinisen savumerkin :( :xmordai kirjoitti:Selviskö mikä aiheuttaa? Minulla näet samat oireet...
:roll:
HEP! Valuttaa mistä öljyä läpi? Mulla tuli ahtoilmaputken kautta. Hommasta enemmän topikissa:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
Toivottavasti on apua...
-P-
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
patse kirjoitti:Voi jessus. oma kiesi oirehtii kans. Nelosella tai vitosella kun koittaa kiihdyttää ohituksissa niin ei vedä puhtaasti, selkeästi tuntuu ylimääräistä nypytystä. Ja tän lisäksi valuttaa öljyä läpi. Aina pidemmän pysäköinnin jälkeen pölläyttää kevyesti putkesta sinisen savumerkinmordai kirjoitti:Selviskö mikä aiheuttaa? Minulla näet samat oireet...
Ettei vaan sulla ala turbo falskaa ?!
Saab 900 2.0t Cab -97