Shaking all over

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jackduff
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 11:44

Shaking all over

Viesti Kirjoittaja Jackduff »

Mikähän mahtaa olla hajoomassa? -99 diisseli 9-3:nen ja ajettu vasta 295000km. Kun kiihdyttää niin kaikki ok mutta kun ajaa tasakaasulla niin alkaa sellainen ravistus että paikat tippuu hampaista. Ravistaa kaikissa nopeuksissa. Tärinä on mielestäni pahentunut puolen vuoden sisällä. Onko antaa vinkkejä?
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Monta mahdollisuutta:
- renkaan pultit löysällä
- rengas kulunut epätasaisesti
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
saab9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 14:49

Tärinän mahdollinen syy

Viesti Kirjoittaja saab9-3 »

Eikös tuossa koneessa ole sellaiset hydraulisesti toimivat moottorin tärinää vaimentavat kumit. Voisikohan olla syy, että nämä ovat finaalissa?
Jackduff
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 11:44

Viesti Kirjoittaja Jackduff »

Kiitos vinkeistä. Toivottavasti Potkuhousu on oikeassa. Muut kuulostaa hieman kalliimmilta projekteilta,,, Renkaat on kyllä vanhat ja vaihdon tarpeessa. Kummastelin vain kun tekee talvipyörillä samaa. Noh täytyypä lähteä potkimaan renkaita.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

jos talvi kiekot tekee samaa on vika jossain muualla kuin renkaissa. Seuraavana tarkastuskohteena eturipustus, iskarit, moottorin kiinnitys ja vetonivelet. Vika kohteita voi olla monta mutta tarkastamalla jokaisen pääsee loppujen lopuksi eroon tuosta haitasta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Jackduff
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 11:44

Viesti Kirjoittaja Jackduff »

Olikos NG900:sissa sellainen ominaisuus että vetonivelet alkoi täritstämään ajan myötä, vai onko normaalia kulumista? Onkohan nivelten vaihto 9-3:seen hankala homma? Tarvitaan tietysti jotain ihmeellisiä avaruusajan työkaluja...
Vastaa Viestiin