Kallistuksenvakaaja, kotitekoinen

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Kallistuksenvakaaja, kotitekoinen

Viesti Kirjoittaja saabracing »

peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

öö...voi se vakaaja olla, muttei kallistuksen?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

joku semmonen se on :lol:

ei tuo ruotti onnistu kun viikonloppuna :wink: 8)
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Taitaa olla samantyyppinen apurungon jäykistin, kun mitä on siinä Yanktonin ng projektissa. Löytyy kuviakin osastosta suspension ja siellä subframe brace.

http://www.kyankton.net/saabng900/suspension.htm


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 441
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Tuohan näytää Abbotin Viggen rescuekitissä tutuksi tulleelle eturungon jäykistystangolle.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
tomu
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 07:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tomu »

Juuh, ei tuolla ole kallistuksenvakaajan kanssa mitään tekemistä, apurungon tuki/jäykistin. Se ei ole kovin jäykkä ratkaisu, tuon tuomaa hyötyä kylläkin epäilen :) Suojaapahan mukavasti dp:tä, voi tosin johonkin vauhdilla osuessaan vääntää rungon komeasti kieroksi.
M93 9000 CS Aero (KA)
Vastaa Viestiin