Rengaskotelo

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Rengaskotelo

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Meneekö muillakin 9-3 omistajilla rengaskotelot täyteen lunta niin ettei meinaa mahtua rengas enään pyörimään? Mulla muurautuu ne niin tukkoon että pitää vähän väliä kopistella ettei pääse jäätymään. Perin inhottava pikku ominaisuus jos pääsee jäätymään ja ajaa sitten hidastinesteeseen joka antaa kyytiä muoviosille.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Rengaskotelo

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti:Meneekö muillakin 9-3 omistajilla rengaskotelot täyteen lunta niin ettei meinaa mahtua rengas enään pyörimään? Mulla muurautuu ne niin tukkoon että pitää vähän väliä kopistella ettei pääse jäätymään. Perin inhottava pikku ominaisuus jos pääsee jäätymään ja ajaa sitten hidastinesteeseen joka antaa kyytiä muoviosille.
Ihan sama vaiva täällä. Onneks on talli, niin sulaa ainakin kerran vuorokaudessa.
Ja mitä tulee muoviosiin, niin mulla on oikean puoleinen sisälokari murtunut juuri kuuvaamasi mekanismin seurauksena :evil:
#1730
500whp.net member
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Saman olen huomannut, täytyy opetella uusi rutiini lumiharjauksen, ja lasinraapimisen oheen, eli putsata noi "aukot"
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Jeps, sama täällä..Etenki viek ku auto on vähä madallettu niin sitä ylimäärästä tilaa siel ei kovin paljoo oo =/
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Jou, sama "vika" täällä, hyppyä kun hieman tulee niin kuuluu outoja huolestuttavia kolahduksia renkaiden suunnasta :?
Ja on niin perhanan kovaa ne sössöt siel kiinni ettei lähde ku rautakangella pois :evil:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

jesh mullakin kun on ne 17" alla niin kyllä on veikeen näkönen kun renkaan ja kylkipellin väliä ei erota kun on muurautunut umpeen. Oi tätä onnea. Mä aina luulin että se on vaan toi korisarja kun kerää kaiken lumen mutta onneksi on muitakin kohtalon tovereita. Kärsitään yhdessä. Saab on kesäauto niin kuin IP-2 :kin :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mulla ei ole madalluksia, eikä mitään helmoja...eikä lunta lokareissa.

Ehkä munkin pitää hankkia jotain lumenkeräysjutskaa niin pääsen porukoihin :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:jesh mullakin kun on ne 17" alla niin kyllä on veikeen näkönen kun renkaan ja kylkipellin väliä ei erota kun on muurautunut umpeen. Oi tätä onnea. Mä aina luulin että se on vaan toi korisarja kun kerää kaiken lumen mutta onneksi on muitakin kohtalon tovereita. Kärsitään yhdessä. Saab on kesäauto niin kuin IP-2 :kin :D
Eis kummasti helpota tuskaa kun tietää että muutkin kärsii :D
Kimppakärsimys on kivaa :lol:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin