Tuossa menin käymään kaverini luona ng900 SET 1995 ja toimi moitteitta menomatkalla, mutta kun tuli kotiinlhdön aika niin ei mitään.
Kun vielä olen kokomaton näissä asioissa, niin mahtoiko vain akku tulla tyhjäksi vai mitä? Virrat saa päälle ja kaikki sähköllä toimivat toimii, ainoastaan moottori ei lähde käymään. Eli kävikö nyt sitten niin, että tuo "surullisenkuuluisa" DI-kasetti olisi tullut tiensä päähän?
Kun kuitenkin on näinkin uudesta autosta kyse kuin -95 en oikein uskaltanut mäkistarttia yrittää, eikä oikein ollut mahdollisuuttakaan.
Miten siis on? Menikö akku vai DI-kasetti. Ja uskaltaako tällaista autoa yrittää mäkistartilla käymään?
Valaiskaa nuorta ja kokematonta.
Ei käynnisty
Startti ei pyöri? ja avainta käännettäessä kuuluu vaan napsuttelua, niin akku vois olla potentiaalinen vaihtoehto, huolimatta siitä että valot palaa jne.. di kasetti tavallisesti oireilee ennen totaalista hajoamista. bensapumppu vois sitten olla yks jos startti pyörii muttei käynnisty. toimiva bensapumppu pitää hetken pientä ininää kun laittaa virrat päälle. mun käsittääkseni katti autoakin voi koittaa mäkistartilla kunhan ei kovin kauaa starttaile ja auto käynnistyy heti.
Paljonkohan on ajettu?
Paljonkohan on ajettu?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Ihan tyhmä kysymys, mutta mikä on Di kasetti?
Missä sijaitsee, mikä tarkoitus ja mistä tietää jos on rikki?