"Racing" jarrukomponentteja ?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
renner
"Viggen"

"Racing" jarrukomponentteja ?

Viesti Kirjoittaja renner »

Lähinnä kiinnoistaisi mistä olette tilanneet ja mitä on maksanut ?
Omat jarrulevyt kun menevät vaihtoon laittasin samalla "poratut" levyt alle.
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Just tilasin prostreetiltä punaiset EBC:n palat 138€. Soita niin ehtii vielä. Menee tehdastilaukseen ja kestää tulla kuukauden, että näin. Mutta mulla on aikaa odotella. Niin ja muista kertoa, että olet klubilainen voi olla että saat ale :wink:
9-3.1972
se93tbo
"Hölösuu"

Levyt oli 124€/kpl (EBC)
9-3.1972
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

se93tbo kirjoitti:Just tilasin prostreetiltä punaiset EBC:n palat 138€. Soita niin ehtii vielä. Menee tehdastilaukseen ja kestää tulla kuukauden, että näin. Mutta mulla on aikaa odotella. Niin ja muista kertoa, että olet klubilainen voi olla että saat ale :wink:
Itse tilasin aikanaan tonnariin Redstuff-palat kyseisestä firmasta..meni kaksi kuukautta, eikä palat vieläkään olleet tulleet. Lupailivat, että vielä menisi kolmisen viikkoa. Tilasin Sporttiautosta, tuli viikon päästä.
Foxbody turbo
se93tbo
"Hölösuu"

to4 kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:Just tilasin prostreetiltä punaiset EBC:n palat 138€. Soita niin ehtii vielä. Menee tehdastilaukseen ja kestää tulla kuukauden, että näin. Mutta mulla on aikaa odotella. Niin ja muista kertoa, että olet klubilainen voi olla että saat ale :wink:
Itse tilasin aikanaan tonnariin Redstuff-palat kyseisestä firmasta..meni kaksi kuukautta, eikä palat vieläkään olleet tulleet. Lupailivat, että vielä menisi kolmisen viikkoa. Tilasin Sporttiautosta, tuli viikon päästä.
Hyvin paljon mahdollista, mutta ei onnex ole kiire kun noilla on ajettu muutama tonni mitkä nyt on kiinni.Tässä on muutama muu hankinta edessä ennen noita jarruja.
9-3.1972
Vastaa Viestiin