Lähinnä kiinnoistaisi mistä olette tilanneet ja mitä on maksanut ?
Omat jarrulevyt kun menevät vaihtoon laittasin samalla "poratut" levyt alle.
"Racing" jarrukomponentteja ?
Itse tilasin aikanaan tonnariin Redstuff-palat kyseisestä firmasta..meni kaksi kuukautta, eikä palat vieläkään olleet tulleet. Lupailivat, että vielä menisi kolmisen viikkoa. Tilasin Sporttiautosta, tuli viikon päästä.se93tbo kirjoitti:Just tilasin prostreetiltä punaiset EBC:n palat 138€. Soita niin ehtii vielä. Menee tehdastilaukseen ja kestää tulla kuukauden, että näin. Mutta mulla on aikaa odotella. Niin ja muista kertoa, että olet klubilainen voi olla että saat ale
Foxbody turbo
Hyvin paljon mahdollista, mutta ei onnex ole kiire kun noilla on ajettu muutama tonni mitkä nyt on kiinni.Tässä on muutama muu hankinta edessä ennen noita jarruja.to4 kirjoitti:Itse tilasin aikanaan tonnariin Redstuff-palat kyseisestä firmasta..meni kaksi kuukautta, eikä palat vieläkään olleet tulleet. Lupailivat, että vielä menisi kolmisen viikkoa. Tilasin Sporttiautosta, tuli viikon päästä.se93tbo kirjoitti:Just tilasin prostreetiltä punaiset EBC:n palat 138€. Soita niin ehtii vielä. Menee tehdastilaukseen ja kestää tulla kuukauden, että näin. Mutta mulla on aikaa odotella. Niin ja muista kertoa, että olet klubilainen voi olla että saat ale
9-3.1972