Käyttöohjekirjan mukaan koneessa pitäis olla NGK BCPR 6ES-11 tulpat, sain tarvikeliikkeestä BP7ES tulpat. Oliskohan antaneet väärät, olettaisin että pitäis olla R ainakin.
Mites on lämpöarvojen kanssa, kun tuntuu olevan eri mielipiteitä ?
Kone on vakio 2,0t -01 (110kW), tyypistä en ole varma oliskohan B205.
Puolapaketti on musta.
tulpat 2,0t
Voithan ehdottaa uutta uraa samalla kun palautat nuo väärät tulpat .
Motonetissa muuten myytiin mulle BCPR 7ES-11 tulpat kun kysyin niitä auton merkin ja mallin perusteella. Ennen asennusta huomasin kuitenkin ohjekirjasta että pitäisi olla nuo kuutoset eikä seiskat. Kuutoset on kaiketi pykälää kuumemmat? No, kävin sitten vaihtamassa ne ja ruuvasin siis kuutoset paikalleen. Hyvin pelittää.
Ai niin. Ne vanhat jotka otin pois oli seiskat. Ne oli asennettu LänsiAutossa merkkihuollon toimesta. Ei niissäkään mitään huomauttamista ollut. Vaihdoin ne vain koska se kuuluu 110tkm huolto-ohjelmaan. Sanoisin siis oman kokemuksen mukaan että molemmat on ihan ok. Onko muita mielipiteitä
Motonetissa muuten myytiin mulle BCPR 7ES-11 tulpat kun kysyin niitä auton merkin ja mallin perusteella. Ennen asennusta huomasin kuitenkin ohjekirjasta että pitäisi olla nuo kuutoset eikä seiskat. Kuutoset on kaiketi pykälää kuumemmat? No, kävin sitten vaihtamassa ne ja ruuvasin siis kuutoset paikalleen. Hyvin pelittää.
Ai niin. Ne vanhat jotka otin pois oli seiskat. Ne oli asennettu LänsiAutossa merkkihuollon toimesta. Ei niissäkään mitään huomauttamista ollut. Vaihdoin ne vain koska se kuuluu 110tkm huolto-ohjelmaan. Sanoisin siis oman kokemuksen mukaan että molemmat on ihan ok. Onko muita mielipiteitä
9-5:ssä on BCPR7ES-11 -tulpat, ja hyvin pelittävät ja pysyvät kauniin kahvinruskeina. Tosin tuon meidän matalapaineisen tehoreservistä on nykyään turhankin usein lähes 100% käytössä joten ne kuutoset voisivat olla turhan viileätlumikki kirjoitti:Voithan ehdottaa uutta uraa samalla kun palautat nuo väärät tulpat .
Motonetissa muuten myytiin mulle BCPR 7ES-11 tulpat kun kysyin niitä auton merkin ja mallin perusteella. Ennen asennusta huomasin kuitenkin ohjekirjasta että pitäisi olla nuo kuutoset eikä seiskat. Kuutoset on kaiketi pykälää kuumemmat? No, kävin sitten vaihtamassa ne ja ruuvasin siis kuutoset paikalleen. Hyvin pelittää.
Ai niin. Ne vanhat jotka otin pois oli seiskat. Ne oli asennettu LänsiAutossa merkkihuollon toimesta. Ei niissäkään mitään huomauttamista ollut. Vaihdoin ne vain koska se kuuluu 110tkm huolto-ohjelmaan. Sanoisin siis oman kokemuksen mukaan että molemmat on ihan ok. Onko muita mielipiteitä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Minä olen ajanut BCPR 7ES-11 -tulpilla. Toimivat hyvin, kun vaihtaa 20000 km:n välein (minulla Nordicin steg 1). Muistelen hämärästi, että tehtaan suositus olisi muuttunut -02 mallin myötä 6 ES:sta 7ES:aan.
#1825
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)