maptun stage3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
anttil
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Touko 26, 2005 17:53

maptun stage3

Viesti Kirjoittaja anttil »

Jos asennuttaa mat tunin stage 3:sen joutsenon pajalla onko hinta se mikä lukee maptunin nettisivuilla eli vajaa 1600 euroa!? Ja mitä olette mieltä onko hinta kohtuullinen? Ja onko kokemuksia autojen jälleenmyynti arvoista, jos on virisetit alla!? Luulisi, että myyntihintakin olisi parempi jos autossa on lisäpotkua!?

Kiitosta kovasti kaikille vastanneille!
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

taitaa väärällä palstalla olla, täälä ei maptunia tunneta näissä og satkuissa.. ei ainakaan näissä satkuissa hinta nouse jos vakio kamoilla on lisä hepoja revitty, näitä kun vielä pystyy kotona virittelemään...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: maptun stage3

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

anttil kirjoitti:Jos asennuttaa mat tunin stage 3:sen joutsenon pajalla onko hinta se mikä lukee maptunin nettisivuilla eli vajaa 1600 euroa!? Ja mitä olette mieltä onko hinta kohtuullinen? Ja onko kokemuksia autojen jälleenmyynti arvoista, jos on virisetit alla!? Luulisi, että myyntihintakin olisi parempi jos autossa on lisäpotkua!?

Kiitosta kovasti kaikille vastanneille!
Hinnan kohtuullisuuteen en ota kantaa, koska en itse ole vielä ostanut yhtäkään virityssettiä suomalaiselta jälleenmyyjältä, vaan olen hankkinut ne Ruotsista.

Yleensä viritys laskee jälleenmyyntiarvoa, koska auto ei ole enää "alkuperäisessä kuosissaan" ja moni luulee, että koska auto on viritetty, on sitä myös poljettu kuin "tulpatonta mopoa" ja ei ole siksi valmis maksamaan siitä samanlaista hintaa kuin orkkisautosta.

Erääälle kaverille tosin kävi niin, että kun hän viritti Saabiaan ja vaihtoi sen sitten toisen merkkiseen uuteen autoon, myyjä sanoi hänelle, että ei voi välttämättä antaa autosta vaihdossa niin paljon kuin voisi antaa orkkisautosta. Sitten kun kaveri oli tehnyt vaihdon, niin sen jälkeen ko. autoliike mainosti autoa, että siinä on kunnolla potkua (=normaalia tehokkaampi) ja hintapyyntö oli hieman korkeampi kuin vastaavassa orkkisautossa olisi ollut :roll: Että tämmöistä...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
RacerX
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 11:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Stage 3

Viesti Kirjoittaja RacerX »

Mun mielestä setin hinta on kohtuullinen. Asennus itsekin on helppoa... harvoin mikään putki menee yhtä hienosti alle kuin JT meni, mulkkauksia ei juuri tarvinnut tehdä eli pajalla on sapluunat kohdallaan.
Auton ajettavuus mielestäni parani stage 3:lla kaikenkaikkiaan huomattavasti.
Hinta on mielestäni ilman asennusta Price: 1 604.92 EUR (incl. VAT) (Stage 3 excl. mounting) excl = excluded?
Jälleenmyyntiarvo tuskin nyt välttämättä laskee, mutta saakohan tota rahaa siinä takasinkaan kuka tietää, myyminen voi olla jollekin helpompaa, kun taas toiselle ei auto käy ollenkaan...
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vähän offtopicia:

tuleeko toi sun nicci "Racer X" sen bändin nimestä?
Oli (ja on edelleen) muuten hyvä bändi 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
RacerX
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 11:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja RacerX »

Racer X tulee jenkkiläisen offroad lehden nimestä. Kun tykkään noista kuramopoista myös :)
Bändistä en ole kuullut, mutta tarviipa katsastaa...
Vastaa Viestiin