Käynnistysvieteri

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
uukka
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 17:37
Paikkakunta: Kokemäki

Käynnistysvieteri

Viesti Kirjoittaja uukka »

Kaverilla on vakio ng900T -95 jolla ajettu ippasen yli 100tkm. Siinä on melkoinen vieteri käynnistettäessä, tulee ihan vanhat carinani mieleen: tiikikikikikikiktiitkkiiki-wroom. Itsellä ei vastaavassa autossa ole ikinä ollut minkäännäköistä viivettä käynnistettäessä ja aloin miettimään onkohan siinä jotakin vikaa, vai kuuluuko joidenkin kappaleiden ominaisuuksiin. Jos tuo ei kuulu ominaisuuksiin, niin mikäköhän sen voisi aiheuttaa?
# 1552
- ng900T -97, piristetty
- ng900T -95, osina
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Alkaisko akku oleen sökö? Mulla kesti starttaus pitkään, ennen kuin akku lopahti kokonaan.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Bioram
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 14:02

Viesti Kirjoittaja Bioram »

Itse en kyllä akkua epäilisi, sillä itselläni on sama ongelma, mutten ole jaksanut alkaa pohtimaan sen syitä. Auto starttaa samallalailla kuin mitä uukka kertoi, JOS ulkoilma on lämmin JA autolla ei olla ajettu vähintään noin 20 minuuttiin. Jos taasen ulkona on kylmä tai sataa vettä, niin auto starttaa hetkessä. Ja akku on uuden pähee Bosch.

Auto on taasen 900S 2.0i -95
Bioram
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 14:02

En epäilisi akkua

Viesti Kirjoittaja Bioram »

Itse en kyllä akkua epäilisi, sillä itselläni on sama ongelma, mutten ole jaksanut alkaa pohtimaan sen syitä. Auto starttaa samallalailla kuin mitä uukka kertoi, JOS ulkoilma on lämmin JA autolla ei olla ajettu vähintään noin 20 minuuttiin. Jos taasen ulkona on kylmä tai sataa vettä, niin auto starttaa hetkessä. Ja akku on uuden pähee Bosch.

Auto on taasen 900S 2.0i -95
Vastaa Viestiin