ng900 startti huutaa
ng900 startti huutaa
Eli auto on 900 Turbo Talladega -97 ja starttauksen jälkeen kuuluu kirkaiseva ääni. Ihan kun startti jäisi päälle.Ei kuulu joka kerta mutta todella useasti. Onko jollain samaa vikaa/kokemuksia? Missä vika?
Kyselin samasta asiasta jokunen kuukausi sitten, sillä itsellä on tehnyt samaa koko ajan (3,5v.) kun olen auton omistanut (900SE -97). Eipä tullut esiin montakaan kohtalotoveria. Jollain oli virtalukon pohjan vika vetänyt ajaessa starttia päälle ja oli mennyt uusiksi startti ja tuo virtalukon pohja (yht.500euroa). Itse epäilen eniten likaista starttia, jolloin palauttaa hitaasti ja ehtii vähän kirskahtaa. Joskus tekee tosin niinkin, että lähtee normaalisti käyntiin ja surahtaa vasta parin sekunnin päästä. Oli tarkoitus käyttää startti irti ja puhdistaa, mutta onpa vaan niin mukavassa paikkaa moottorin takana, että taitaa jäädä tallihommiksi syksymmälle. Voisi vika toki olla tuossa virtalukossakin, mutta mulla vika on autossa ollut siis jo useamman vuoden muuttumatta mihinkään suuntaan. Likaisuutta startissa epäilen siksi, että ostaessani auton, öljykello valutti öljyä aikalailla ja sitä valui varmaan myös pitkin startin reunuksia (kuinka lie umpinainen?). Oli muuten tuo öljykellokin "mahtavassa" paikassa moottorin takana ylhäällä. Onhan se ollut mukava pyöräyttää moottorin kylkeen silloin moottorin ollessa irrallaan, mutta moottorin paikoillaan ollessa tilanne vähän muuttuu 
Toivottavasti starttinaraukseen löytyy selitys, sillä kyllähän tuo vaiva olisi mukava saada pois (varsinkin autoa myydessä
).
-Tarmo

Toivottavasti starttinaraukseen löytyy selitys, sillä kyllähän tuo vaiva olisi mukava saada pois (varsinkin autoa myydessä

-Tarmo