9-3 2.0t "hajoilee"

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jlumme
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2004 19:43
Paikkakunta: Taipalsaari

9-3 2.0t "hajoilee"

Viesti Kirjoittaja jlumme »

Isäpapan kärryssä kummasti loppuu matkanteko kesken:

Veto loppuu vauhdissa niinkuin kävisi kolmella pytyllä. Ekan kerran huollossa oli vaihdettu di-kasetti, hyytynyt alle sadan kilsan jälkeen. Sitten vaihdettu tulpat (punaiset) ja vika korjaantui sillä. Huollossa vaihdettiin sitten vanha kasetti takaisin.

Nyt sitten about 600 km jälkeen taas loppui meno, ja tulpat jälleen punaiset. Taas tulpat vaihdettu ja pelittää, kuinka kauan sen näkee kun huomenna ukko hakee huollosta.

Autolla on ajettu ryssän bensalla, mutta viimeisimmällä "huoltovälillä" ei ryssän bensaa ollut, joten miten kummassa tulpat ovat taas punastuneet?

Vikakoodeja ei auton muistiin ole jäänyt.

Kiitos kaikista vinkeistä!
Saab 900i16 2.1 -92
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Tuota, mimmoset on punaset tulpat?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
jlumme
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2004 19:43
Paikkakunta: Taipalsaari

punaset tulpat

Viesti Kirjoittaja jlumme »

Siis kun ruski bensalla ajelee niin menee tulpat sillain "punertavaksi"
Saab 900i16 2.1 -92
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)
Vastaa Viestiin