Isäpapan kärryssä kummasti loppuu matkanteko kesken:
Veto loppuu vauhdissa niinkuin kävisi kolmella pytyllä. Ekan kerran huollossa oli vaihdettu di-kasetti, hyytynyt alle sadan kilsan jälkeen. Sitten vaihdettu tulpat (punaiset) ja vika korjaantui sillä. Huollossa vaihdettiin sitten vanha kasetti takaisin.
Nyt sitten about 600 km jälkeen taas loppui meno, ja tulpat jälleen punaiset. Taas tulpat vaihdettu ja pelittää, kuinka kauan sen näkee kun huomenna ukko hakee huollosta.
Autolla on ajettu ryssän bensalla, mutta viimeisimmällä "huoltovälillä" ei ryssän bensaa ollut, joten miten kummassa tulpat ovat taas punastuneet?
Vikakoodeja ei auton muistiin ole jäänyt.
Kiitos kaikista vinkeistä!
9-3 2.0t "hajoilee"
9-3 2.0t "hajoilee"
Saab 900i16 2.1 -92
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)
punaset tulpat
Siis kun ruski bensalla ajelee niin menee tulpat sillain "punertavaksi"
Saab 900i16 2.1 -92
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)
Saab 900i -86 - 369tkm romikselle
Saab 900 -88 - 411tkm kohdalla 70 km/h kallioon->romikselle (säästi kuskin kolhuilta)