Saabin turbo
Saabin turbo
Mitä mahdollisuuksia on päivittää 154 tehoinen kone 185 hevosvoimaan?
Onko olemassa jokin "Saabin oma lastu", vai mitä suosittelette? Paljonko kustantaa.
T. Uussaabisti
Onko olemassa jokin "Saabin oma lastu", vai mitä suosittelette? Paljonko kustantaa.
T. Uussaabisti
Etsi jostain 185hv purkuauto, josta ohjausboxi ja magneettiventtiili. Esim. http://www.varaosahaku.fi tai ruotsin puolelta. Voihan sitä kysyä mitä 185hv vaihtoboxi maksaa +magneettiventtiili saabilla.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Saabin boksin ja mankkuvenan voi tilata myös ProcarServicestä 014282200. PCS myy myös Speedpartsin viribokseja. Minulla oli 9-3:ssa tuo Saabin oma 185hv päivitys ja eihän siinä kovin valtavaa eroa vakioon ollut. Mitä noita kavereiden Steg1 autoja on tullut kokeiltua, niin kyllähän niissä selvästi enemmän tuntuu potkua löytyvän. Tosin 9-3 tarvitsee ensin kunnollisen alustapäivityksen, vakioalustalla ei yksinkertaisesti pysy tiellä, kun 200+ hevosta päästetään irti
Eski
Eski
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 193
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
- Paikkakunta: Nastola
- Viesti:
Joopa, alusta ensin kuntoon ennen kun alkaa piristelemään. Jos alusta on aivan onneton, niin eipä niistä tehoista ole paljon hyötyä jos pyörät lyö suttaa ja auto kampeaa kokoajan ojan pohjaa kohden. Nykyisillä tehoilla mitä omassa tonnarissa on, niin ei sillä vakioalustalla uskaltaisi edes ajaa. Oli meinaan sellainen kiikkulauta että varmaan olis jossain vaiheessa karannut käsistä.
9000 CS 2.3t
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Alusta vakiona ei ole todellakaan hyvä, mutta ei ole este viritykselle. Kyllä siitä nauttii näinkin. Hyvin olen tiellä pysynyt steg3+ ja vakio alustalla Radalle on toki turha mennä tällä alustalla ja mutkissa kun antaa hanaa, niin tarkkana saa olla..
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15