Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi
Lämppärin kennosta
Lämppärin kennosta
En tiedä onko tällaista asiaa täällä ennen pohdittu: Itselläni kun on tuo vm.1995 ng900 ja se kun ei lämpene kovemmilla pakkasilla ollenkaan. Joku muistaakseni väitti näissä kahdessa ensimmäisessä vuosikerrassa olleen liian pienen lämppärin kennon, joka olisi vaihdettu tehokkaampaan vm -96 yhteydessä. Kennoissa on ainakin eri varaosanumerot näille vuosille. Olisiko kellään tarjota asiasta faktatietoa
Entä voiko uudemmasta vuosikerrasta vaihtaa kennon vanhempaan, jos se toimii paremmin
Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi
Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi
Re: Lämppärin kennosta
uukka kirjoitti:En tiedä onko tällaista asiaa täällä ennen pohdittu: Itselläni kun on tuo vm.1995 ng900 ja se kun ei lämpene kovemmilla pakkasilla ollenkaan. Joku muistaakseni väitti näissä kahdessa ensimmäisessä vuosikerrassa olleen liian pienen lämppärin kennon, joka olisi vaihdettu tehokkaampaan vm -96 yhteydessä. Kennoissa on ainakin eri varaosanumerot näille vuosille. Olisiko kellään tarjota asiasta faktatietoaEntä voiko uudemmasta vuosikerrasta vaihtaa kennon vanhempaan, jos se toimii paremmin
![]()
Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi
Huomasin omassa saappaassani saman ng900 -95...ei lämpene
Pitäis vaihtaa termari, se varmaan jeesais jo aikas paljon kun auto on italiasta niin siel ei hirveen kylmä yleensä ole!! Mutta voihan se kennokin olla liian pieni...
-¤Ahdin määrää tahdin¤-
Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Mulla oli ng900 -95 ja lämpeni hyvin. Siksi kovin ihmettelin puheita huonosta lämpiämisestä. Tosin en tiedä vaikka olisiko kenno vaihdettu kun ensimmäinen omistaja oli naisimmeinen ja ajeli väliä Oulu - Rovaniemi. Käsitykseni mukaan siellä on aika vilposta.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11