Ostin jokin aika sitten 9-3 2,0t -00 154hp:sen "sportin" ja suunnitelmissa olisi joko MapTunin tai Speedpartsin steg1:sen hankinta.
Suosituksia? Hinta tuntuu kummassakin tapauksessa olevan n. 700€.
Autolla ajettu 175tkm lähinnä matka-ajoa. Vieläkö pata jaksaisi chipin kera? Samasta koneestahan on tehtaalta tullut ainakin 185hp:nen ja ilmeisesti myös 200hp:nen versio?
MapTun vai Speedparts?
MapTun vai Speedparts?
9-3 2.0t -99/00 Sport
"Autot tykkää siitä, että niillä ajetaan"
"Autot tykkää siitä, että niillä ajetaan"
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Oma näkemykseni on että Maptunilla on paremmin lastu asiat hanskassa kuin speedpartsilla tai sitten ei (tapauskohtainen). On vain aina mietityttänyt että miksi esim. Speedparts ei tee custom lastuja tai tehot on alempia kuin maptunillla (perusteet varmaan löytyy molemmilta pajoilta). Taas itse suosin Speedpartsin tuotteita kaikissa muissa asiaoissa kuin lastuissa. Hyvä esimerkki on se että itsellä on tomaatti ja siinä tietyt rajoitukset jos haluaa minimoida riskejä virityksen yhteydessä. Maptun on pystynyt tekemään minulle automaattiin custom lastun Stage3:sta jossa on huomioitu esim automaatin vääntörajoitukset (perustuu tomaatti ammattilaisen käytännön kokemukseen).
Lyhyesti molemmissa pajoissa on omat hyvät puolensa, ja ei pidä tietenkään unohtaa että Nordic Performance ja Hirch Performance on olemassa. Hinnat voi olla sitten mitä on.
Että tämmöistä
Lyhyesti molemmissa pajoissa on omat hyvät puolensa, ja ei pidä tietenkään unohtaa että Nordic Performance ja Hirch Performance on olemassa. Hinnat voi olla sitten mitä on.
Että tämmöistä

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04