ng900 2.0i -94 (vinkkejä ostoon)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
ng900 2.0i -94 (vinkkejä ostoon)
Tuollainen Suappi ois kaupan lähiliikkeessä ja tarvitsisi vähän vinkkejä, et mitä kannattaa tarkistaa? Olen jo haulla etsinyt ja löytänyt muutamia juttuja, esim. ruosteongelmat ovien ja takaluukun alaosissa. Sekä kytkinvaijeri vissiin napsuu poikki helposti. Itsellä ei ole mitään kokemusta ko. mallista ennestään. Onko samoja ongelmia kuin tonnarissa, esim. kenno kusee, jne... Kaikki tiedot on kullanarvoisia, sillä ei viitsis ostaa sikaa säkissä, kun ei ole suuria summia laittaa heti remppoihin.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
ysisatasen osto..
Kytkinvaijeri on helppo vaihtaa! Takaoven avatessa näkyvä takapyöräkotelon sauma ruosuu maalin alta, takapöntön klemmari ruostuu olemattomiin. Jos moottori pitää kolisevaa ääntä, on tasapainoakselien ketju syyllinen. Etuvilkkujen lasit vissiin kuuluu vuotaa vettä. Katso myös jo mainitut etujouset ja takalevyt. Minulla oli moinen auto 5 vuotta.
Isot pojat kertoo että -96 eteenpäin on kaikki niin paljon parempaa.. . ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kannattaisi vielä katella tuolta Eskin sivuilta:
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/93vinkit.htm
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kannattaisi vielä katella tuolta Eskin sivuilta:
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/93vinkit.htm
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11