Vaihteisto kysymys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vaihteisto kysymys

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Onko muuten aerossa ja Viggenissä sama vaihteisto ja kytkin? Tällä kysymyksllä ei ole mitään tekemistä sen takii että kirjoittelisin MapTunille jostain stegeistä eiiii ei ole.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaihteisto kysymys

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:Onko muuten aerossa ja Viggenissä sama vaihteisto ja kytkin? Tällä kysymyksllä ei ole mitään tekemistä sen takii että kirjoittelisin MapTunille jostain stegeistä eiiii ei ole.
Kysypä asiaa Fredrikiltä samalla, kun hankit sen steg X:n ostoa :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

on, laatikot on samat ja jos haluaa että kytkin kestää mahdollisia tehon nostoja niin hiilikuitukytkin olis tarjolla 9-3 malliin. Sintteri olis vähän liian raju.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:on, laatikot on samat ja jos haluaa että kytkin kestää mahdollisia tehon nostoja niin hiilikuitukytkin olis tarjolla 9-3 malliin. Sintteri olis vähän liian raju.
Kuka tota hiilikuitukytkintä myy???
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Turbo Sensonic kirjoitti:Kuka tota hiilikuitukytkintä myy???
Ainaki SP:llä näyttäis olevan "Carbonlamell"..

http://www.speedparts.se/prod/sp_vxl_koppling.shtml
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

pade900 kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:Kuka tota hiilikuitukytkintä myy???
Ainaki SP:llä näyttäis olevan "Carbonlamell"..

http://www.speedparts.se/prod/sp_vxl_koppling.shtml
OK! Kiitos!
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

9-3 ei löydy Sachin kytkin pakettia 9000 ja 9-5 kylläkin. EI ole pahan hintainen, kysy Prolta
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Saschin kytkin NG900 Turboon

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Joo, tuolla Oulussa tuo saabin vakiokytkin Saab-merkkiliikkeessä Aineella maksaa kuulemma 400 euroa. Sitten 'Sassin' kytkin maksaa 159-240 euroa. Luulen, että ehkä tuo 159 euroa on oikeampi hinta, mutta mistä tuota tietää. Autona on siis minulla NG 900 SE Turbo.

Pitäisi kait vaihtaa kytkin uuteen tehonlisäyksen takia. Jos tuosta myllystä ottaa loppujen lopuksi n. 250 heppaa irti.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: Saschin kytkin NG900 Turboon

Viesti Kirjoittaja SEPA »

juhokare kirjoitti:Pitäisi kait vaihtaa kytkin uuteen tehonlisäyksen takia. Jos tuosta myllystä ottaa loppujen lopuksi n. 250 heppaa irti.
Ite en oo vaihtanu vielä kytkintä parempaan,mutta kuiteski on kestäny hyvin.Ehkä syy on siinä et emäntä ajelee Saappaalla enemmän ja minä putkikamelilla :cry: Mut joskus illalla\yöllä tulee kokeiltua Saapin menohaluja :twisted:
Vastaa Viestiin