käsijarru

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jakkis
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Syys 17, 2005 08:43
Paikkakunta: Tampere

käsijarru

Viesti Kirjoittaja Jakkis »

laitoin jo kerran aiemminkin kysymyksen, että kuinka käsijarrukiristetään NG satkusta, mutta se viesti katosi jonnekin, joten ei kun uudestaan sama, eli kuinka tapahtuu..? : :o
V6 EI ole huono..:), joskaan se ei ole oma enää :( talossa siis vm. -88 900 combi, joka on tarkoitus saattaa leimalle lähi viikkoina ja sitten veljen vm. -95 900 2,5 V6.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Haku toiminto auttaa. :idea:
Tämän kerran tein sen puolestasi. Ensikerralla kokeile itse. Ei se ole niin vaikeaa :)

Tässäpä löytämäni keskustelu. Lueppa ne kirjoittamani oheet. äläkä vaan pelkästään kiristä vaijeria..! Vaan säädä jarrukengät ensin.. ja sitten ehkä vaijeria...

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=vaijeri

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jakkis
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Syys 17, 2005 08:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jakkis »

sori nyt, kun en itse sitä löytänyt, haun laitoin kyllä, mutta hain vain hakusanalla käsijarru ja kyseinen keskustelupa ei löydy sillä, mutta vaijeri haulla kyllä löytyy, eli ei muuta kun ensi kerralla kokeilen useampaa hakua..:) thanks!
V6 EI ole huono..:), joskaan se ei ole oma enää :( talossa siis vm. -88 900 combi, joka on tarkoitus saattaa leimalle lähi viikkoina ja sitten veljen vm. -95 900 2,5 V6.
Vastaa Viestiin