Juu, kyllä saattaa olla, että se puolisarja ei riitä.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Olen jo aluksikin miettinyt sitä kokosarjaa, mutta sitten hinta nousee sille tasolle, ettei raaski laittaa. Mutta tuotteissahan on eroja hintojen ja laatujen suhteen!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ferritan kokosarja maksanee kuulemma 1800 euroa NG900 T:hen. Aikapaljon.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ferritan puolisarjalla luvattiin tehoa kuitenkin 8 prossaa. Eli 185*1.08 = 199,8 hevosta. Simonssin putkistolla jotain 5-8 prossaa eli kompromissi siitä on 6,5 prossaa; eli 185*1.065 = 197,025 hv.
Joo, siskon poikakaverilla oli Vectrassa (automaatti) Magnaflow ja autoon tuli jyrisevän pehmiät äänet. Tuon autotalli.comin mukaan sellainen auto kiihtyisi vakiona 10,3 s muistaakseni. Auto oli kuitenkin ainoastaan äänenvaimentimen ansiosta kiihtynyt huikeasti 9,4 sekunttiin käytännössä ja autossa oli kait silloin ainakin 2 kyydissä. Ja siinä oli vain ja ainoastaan se Magnaflowin äänenvaimennin auton takana putkiston päässä - ilmeisesti, ainakin minulle annettiin sellainen käsitys. Mutta kyllähän siihen Vectraan oli tullut vikaa jo kohtuullisesti; niin sanoi minulle, että se on ensimmäinen ja viimeinen Opeli!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)