p.s Alkaa pikkuhiljaa tuntuu et automerkin vaihto ois paikallaan
Saab NG900 -94 2.3i juonittelee!?
Saab NG900 -94 2.3i juonittelee!?
Elikkäs ois sellanen vika, että ku tuli kylmemmät kelit ni ei lähe käyntiin ku sillon tällön(starttaa kyl mut ei yritä ees). Bensapumppu ja bensapumpun rele on vaihettu Aineella, velottivat päälle tonnin ja sotkivat vielä sisustuksenkin ja totesivat et ei tässä mitään vikaa oo
Mietin täs et voiskohan se olla virtalukon pohja, että se vetelis viimesiään ja pakkaset vielä edesauttais sitä, kun metalliahan se on. Työnsin saabin talliin ja annoin olla sen siellä parituntia lämpenemässä, ni sit lähti käyntiin toisella starttauksel, pihalla ei ees yrittäny käyntiin. Ohjeita virtalukon/virtalukonpohjan vaihdosta kellään ??? Mistä suomenkielinen korjausopas tuohon saabbiin ? Tai tulisko kellään mitään muuta vikaa mieleen?
p.s Alkaa pikkuhiljaa tuntuu et automerkin vaihto ois paikallaan

p.s Alkaa pikkuhiljaa tuntuu et automerkin vaihto ois paikallaan
Samoja vikojahan sitä on muissakin merkeissä. Harvempi hetero sitä luopuu heteroperiaatteistakaan yhden epäonnistuneen naissuhteen jälkeen
Oiskohan vika sytytyspuolella? (Et maininnut, että pyörittääkö startti).
Mahdollisia vikapaikkoja olisi mm.
Virranjakaja, puola.. tms.. ja tietty mainitsemasi virtalukon pohja. Liekkö vielä joku isompi rele, joka ohjaa noita päävirtoja? Enpä ole vielä niin syvälle joutunut perehtymään ng900:seen.
i mallissa voisi tuon kipinän testata ylimääräisellä sytysystulpalla&johdolla laittamalla sen suoraan virranjakajaan kiinni. (Ei tarvitse aukoa peitelevyä ja ottaa johtoa&tulppaa irti).
Ohjeita Ng900:sen korjaamiseen löytyy sellaistesta digitaalisesta opuksesta kuin "WIS NG900, 9-3, 9-5, 9-3SS".., joka on käytössä saabin merkkikorjaamoilla, eli on kaikenkattava, verrattuna mm. edulliseen TI-Miehille suunnattuun Haynesin kirjaan..
Ompa kuulemma tuosta wissistä eksynhyt piraattiversioita internettiin ja joillekkin saab-harrastajille oppimateriaaliksi...
Hook
Oiskohan vika sytytyspuolella? (Et maininnut, että pyörittääkö startti).
Mahdollisia vikapaikkoja olisi mm.
Virranjakaja, puola.. tms.. ja tietty mainitsemasi virtalukon pohja. Liekkö vielä joku isompi rele, joka ohjaa noita päävirtoja? Enpä ole vielä niin syvälle joutunut perehtymään ng900:seen.
i mallissa voisi tuon kipinän testata ylimääräisellä sytysystulpalla&johdolla laittamalla sen suoraan virranjakajaan kiinni. (Ei tarvitse aukoa peitelevyä ja ottaa johtoa&tulppaa irti).
Ohjeita Ng900:sen korjaamiseen löytyy sellaistesta digitaalisesta opuksesta kuin "WIS NG900, 9-3, 9-5, 9-3SS".., joka on käytössä saabin merkkikorjaamoilla, eli on kaikenkattava, verrattuna mm. edulliseen TI-Miehille suunnattuun Haynesin kirjaan..
Ompa kuulemma tuosta wissistä eksynhyt piraattiversioita internettiin ja joillekkin saab-harrastajille oppimateriaaliksi...
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
startti kyllä pyöriii!
nyt ku auto oli ollu yön yli tallissa ni pelas moitteetta. kosteutta kentien kertyy johonkin ku tietäs minne
kiitosta hook vastauksesta
pitääpä katella tuota ohjelmaa jos sattus löytymään
seuraavaksi vaihan sen virtalukon pohjan. Jos jollakin ois ollu vastaava vika ni parannus keinoa kaivattas
