Jäähdytys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Avatar
jartsi
"Turbo"
Viestit: 252
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:35
Paikkakunta: Kaarina

Jäähdytys

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Terve taas! Olen saanut hyviä vastauksia, niin en malta olla taas heittämättä uutta kysymystä. Ostin 9-3 2,0t SE huhtikuussa. Ensimäisen kerran jouduin lisäämään vettä lokakuun lopulla. Ja nyt jo uudestaan tällä viikolla. Autossa ei ole ilmennyt mitään muutosta. Käymisessä,käyntiin lähdössä, lämmöissä tai muussa.onko ongelmia? Ei kai! :)
Jartsi
etotto
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 19:44

Viesti Kirjoittaja etotto »

Kuis vesipumppu :?: Et mainitse paljonko ajettu mut taitaa olla uusittava alle 200tkm:ssä.Ja alkaa yleensä hukata nestettä alussa pikkuhiljaa mutta lisäys tarve vaan kiihtyy
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Tuolla tarinaa yhdestä paikasta mikä saattaa vuotaa:

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=31246
anzzi
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 22:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja anzzi »

Mieli tekis valitettavasti sanoa, että kansipahvi vuotaa ulospäin oikeasta etukulmasta. Aja kuumaks ja sammuta, pelti pystyyn ja jää katsomaan tuleeko tippaa. Mulla ainakin vuoti todella vähän tosta kohtaa ja toi sun lisäystarve oli mulla samaa luokkaa. Pysyy se kyllä kosteena siitä kohtaa mikäli vuotoa on, glykoli ei kuivu ihan heti.
Voihan toi kannenkiristys auttaa ainakin hetkeks, mutta vesi on valitettavasti kyllä tehnyt tiivisteelle tehtävänsä. Toivo että uittaa muualta.
Itse ostin omani autoliikkeestä ja vika ilmeni takuu-aikana joten kantta veke vaan.
Avatar
jartsi
"Turbo"
Viestit: 252
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:35
Paikkakunta: Kaarina

Jäähdytys

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Ikävä kyllä taidat "anzzi" olla oikeassa. Kun olen ajanut koneen lämpimäksi, oikeassa etukulmassa on kosteutta, mutta ei tiputa sentään vielä. Glygoli haiskahtaa. Iten ole kovinkaan hyvä mekanikko näihin uudempiin saabeihin 99 ja 90 meni vielä. Paljonko toi maksaa remppa korjaamolla? noin.
Jartsi
Vastaa Viestiin