![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiinnosti kiviäkin, mutta laitetaan kuitenkin
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja sitten kyssäri
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Onko motonetin osat hyviä
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
vai joutuuko maksamaan maltaita merkkiliikeessä
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Turbo Sensonic kirjoitti:Veit sanat suustanisaab9-3t kirjoitti:No hyvä että pääsit munan jatkeesta eroo..ja ostit viel sen oikeen merkin..
Niinpä. Sä oot Sakke aikas oikeilla linjoilla...ng900aero kirjoitti:
Ettei olisi nämä kommentit luettuaan vaihtanut samantien takaisín Bemariin, niin mä olisin saattanut tehdä![]()
Johtuu varmaan siitä, että ainakin itse katson, että BMW ja Saab ovat kuin "yö ja päivä". Toisessa on takaveto ja vapaastihengittävät, suuritilavuuksiset moottorit, toisessa etuveto ja turboahdettu pienempi tilavuuksiset moottorit jne. Esim. uuden BMW 5 -sarjalaisen "hinnat alkaen" on aivan pöyristyttävää katsottavaa (halvin 500 -sarjan Bemu maksaa 53500 euroadq kirjoitti:Kauhee rienaus alko heti.Ei se pojat sitä katso, jos Saabeista tykkää, etteikö voisi muistakin autoista tykätä. Miullakin on kummallinen taipumus wanhoihin Toyota-merkkisiin autoihin. ..toisaalta, olen huomannut itsessäni muitakin masokistisia luonteenpiirteitä.
Totta, mun 9000TA on kuluttanut viimeisen 11kk:n aikana alle 10 litraa bensaa, samoin 9-5:n keskikulutus viimeisen kahden viikona ajalta on 0lMimmi kirjoitti:Se Volvo kannattaa vaihtaa ihan mihin tahansa Saabiin, Saabit vievät kuitenkin vähemmän polttoainetta (kun joutuvat viettämään osan ajasta korjaamolla).
Joo, ja se Volvo on vielä takatuuppariMimmi kirjoitti:Se Volvo kannattaa vaihtaa ihan mihin tahansa Saabiin, Saabit vievät kuitenkin vähemmän polttoainetta (kun joutuvat viettämään osan ajasta korjaamolla).