Puhallusteho ja johdot 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Toukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 18:22
Paikkakunta: Tampere

Puhallusteho ja johdot 9-3

Viesti Kirjoittaja Toukka »

Moro,

Kellään tietoa 9-3 vm99 noista johdoista tuossa säätimessä, että mitkä ottaa yhteen että teho on 2 jne? Eli paneeli totaalisesti kosahtanut ja kärähtänyt tuo tehosäädin ja tarvitsee kehitellä jotain väliaikasta ratkaisua, että puhaltaa mitään sieltä. Tuo on siis nappimallinen ilmastointi.

Onkohan kukaan rakentanut tuohon jotain erilaista säädintä koskaan, joku vipu tms? Jos on, niin minkämoiset osat laitettu ja miten kytketty johdot jne.
9-3 2.0i
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Re: Puhallusteho ja johdot 9-3

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Toukka kirjoitti:Moro,

Kellään tietoa 9-3 vm99 noista johdoista tuossa säätimessä, että mitkä ottaa yhteen että teho on 2 jne? Eli paneeli totaalisesti kosahtanut ja kärähtänyt tuo tehosäädin ja tarvitsee kehitellä jotain väliaikasta ratkaisua, että puhaltaa mitään sieltä. Tuo on siis nappimallinen ilmastointi.

Onkohan kukaan rakentanut tuohon jotain erilaista säädintä koskaan, joku vipu tms? Jos on, niin minkämoiset osat laitettu ja miten kytketty johdot jne.
Eiks tuo ole oire se paatevastuksen simahtamisesta eika mistaan muusta? Jos siita on kyse, niin ala nyt hyva mies mitaan purkka & rautalankavirityksia tee muutaman euron vian korjaamiseksi!
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Toukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 18:22
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toukka »

Ei kyllä se koko paneeli on skeidana. Vaijerit ja säätimet toimii ns. todella manuaalisesti aivan hyvin :)
9-3 2.0i
Vastaa Viestiin