Kävi nimittäin niin että laskin sivuikkuan alas, ja yrittäessäni nostaa sitä takaisin ylös, se nousi 1/3matkasta, jonka jälkeen jumiutui siihen, melko hassuun kulmaan vielä
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sain kuitenkin käsin väkisin oikomalla lasin parempaan kulmaan, jonka jälkeen sai taas edistettyä nostoa, taas meni vinoon, jne. Näin jatkettiin kunnes lasi oli ylhäällä ja näpit kuin jääpuikot.
Kysymykseni kuuluukin, miten tuo nostomekanismi on rakennettu, onko todennäköistä että seuraavan kerran kannattaa laskea lasin alas korjaamon pihalla, vai onko mekanismi rakennettu siten että tällainen ilmiö on mahdollista ilman suurempaa vauriota?
Tiedän vaan että sakussa kun sähkönostin petti (lasi irtos kiskosta joka on pultattu nostimeen) niin lasi tipahti kolinalla alas, ja edessä oli lasin vaihto. Tämähän ei olisi kovin mielyttävää näin reilummalla pakkaskelillä...
Niin, tyhmänähän laskin sen lasin n.20ast. pakkasella, mutta jotenkin olen tottunut siihen että saabissa kaikki toimii kuten suunniteltu niin kesällä kun talvellakin... Tietäis mitkä osat ovat ooppelista niin vois välttää niiden käyttöä kovilla pakkasilla
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)