---

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: NG900Aeron olemassaolo

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Italiaan meni ainakin jotain kuvan näkösiä Limited Edition ysisatasia. Suomen saabilla ei NG900 aeroa tunnettu kun joskus kyselin... Ehkä sitten ruotsissa, kuten 9000 CC aerojakin, ei niitäkään suomeen tehty.

Pistä esite näytille tännekkin jos saat näppiin
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Ethän pahastu vaikka laitoin kyssärin tuonne STCS sivuille kyseisestä mallista? Koskaan ennen oo törmännyt tuollaseen malliin nettiä selatessa.
Kaippa se olis mahollista että noita on just Italiaan myyty, Sakemanneilla kun on tuo 900rs versio.
P.S. Omaki Saabi on myyty uutena Italiaan, sieltä Saksaan ja nyt eläkepäiviä Suomeen viettään :lol:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Tässä nyt vähän ihmettelen, että onko suomessa yhtään ng900 aeroa ja onko siinä yhtään enempää tehoa kuin vakioissa oleva 185hp? :?
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Joo ei sielta Ruottin puolelta mitään järkevää vastausta oo vielä saanut. Niinkuin vähä epäilin niin siellä melkeen nauretaan pihalle jos Suomalainen tulee väittään että kyseinen malli on olemassa. Kuitenkihan se on fakta asia että on olemassa, nuo kuvat nähneenä. Noh toivoin vain että siellä olis jotain infoa löytynyt kun kerran niitten maassa on valmistettu ja tuolla foorumilla pyörii jonkun verran väkeä jotka ovat Saab Automobilen palveluksessa.
Ehkä sieltä saa vielä lisää infoa, kun vasta eilen postasin kysymyksen. Ettei hättäännytä :)
Tuota aeroa voi hieman verrata Saksanmarkkinoilla olleeseen 900rs malliin, myöskin rajoitettuna eränä vuonna 96 ollut tarjolla.
Tiedä sitte minkälaiset myyntiluvut Saabilla Italiassa on, mutta siellä nuo kakslitraset turbot on suosittuja oudon verotuskäytännön takia, mikä vois antaa hyvän syyn tehdä just joku ng900 aero tyylinen malli.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Jotain tiedonrippeitä on tuolta länsinaapurin foorumilta saanut, palstan moden mukaan nuo ei oo tehtaalla varustettu tuolla kilpipaketilla vaan ne on vasta Italiassa konvertoitu.
Tosin olihan siinä joku toteamassa että kyseiset kilvet jotka näkkyy kuvassa on vain asfaltin heijastuma eli pahemman luokan huijaus kyseessä muka :lol:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Aika mielenkiintoinen tulkinta tuo asfaltin heijastuma.. :lol: Nuo ruottalaiset ovat vähän nihkeitä vastaamaan muiden kuin ruotsalaisten kirjoituksiin, auta armias, jos kirjoitaa vaikkapa englanniksi..

Aika mielenkiintoinen on myös tuo aiheesi tapaus. Olisiko joku Italiassa oleva paja sitten tehnyt maansa markkinoille tuollaisia versioita(vähän niin kuin 900rs)?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mitäs WIS:n tai EPC:n VIN-purkaja sanoo tuosta autosta?

Och samma på Svenska:
Mikä mahtaa olla sähköisen korjaamokirjan tai osaluettelon tarjoama selitys runkonumerosta.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9390
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KeKe
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 11:38
Paikkakunta: 3 (Tre)

Viesti Kirjoittaja KeKe »

mulla selain ei löydä sitä autoa. päh.
900T -95-

#1911
Vastaa Viestiin