Joo joo hakua oon käyttäny eikä ollu apuu

Tässä kirjoittelin jonkin sortin pikaohjeet jokin aika sitten...Aleksi kirjoitti:Elikkäs autona on ng900T ja olisi tarkotus tehdä holkkiremppa, joten kyselen onko kukaan tehny itse? kas kun osat löytyy ja tietotaito uupuu! Olisin kiitollinen pienestä avustuksesta..
Joo joo hakua oon käyttäny eikä ollu apuu
PCS:ssä oli 3 viikon jono kun viime viikolla kyselin. Eli faijan duunissa missä on työkaluja riittämiin ja faijalla sattumalta aikaa/intoa jäädä.Hook kirjoitti:Psyco? Meinasitkos procarissa vaihdattaa vai ihan kotipihassa?
Hook
Et viittis ottaa muutamia kuvia tuosta holkkihommasta, taitaapa olla nimittäin sama itellä edessä...Psychocowboy kirjoitti:PCS:ssä oli 3 viikon jono kun viime viikolla kyselin. Eli faijan duunissa missä on työkaluja riittämiin ja faijalla sattumalta aikaa/intoa jäädä.Hook kirjoitti:Psyco? Meinasitkos procarissa vaihdattaa vai ihan kotipihassa?
Hook
Kiitos mitoista, vaikkei näitä laakeriliikkeestä saanutkaan, eli orkkikset jouduin tilaamaan..Aleksi kirjoitti:Joo sori unohdin mitata ton stefan eilen, reijän halkasija on37mm, ulkokehän halkasija on 63mm.
No eipä toi stefa mikään kallis oo alkuperäis osanakaan hinta on huimat 17€
No eipä tässä oo paljoo työkiireiltä joutanut eikä oo sitä vitsin ulosvetäjää, jos sulla homma onnistuu ni varmaa tuut henkiseks tueks ku aletaan Hookin (toivottavastiPsychocowboy kirjoitti:Jokos Aleksi vaihdoit holkin? Ite pitäis huomenna kokeilla, jos vaan saan hommattua jostain sopivan ulosvetäjän.
Toki tulenAleksi kirjoitti:No eipä tässä oo paljoo työkiireiltä joutanut eikä oo sitä vitsin ulosvetäjää, jos sulla homma onnistuu ni varmaa tuut henkiseks tueks ku aletaan Hookin (toivottavastiPsychocowboy kirjoitti:Jokos Aleksi vaihdoit holkin? Ite pitäis huomenna kokeilla, jos vaan saan hommattua jostain sopivan ulosvetäjän.) kans remppaa...