9-3 tärisee vedättäessä
9-3 tärisee vedättäessä
Missä siis vika?
Alusta on aika pehmeä, mut iskarit ei kuitenkaan ihan loppu. Mun mielestä.
Tärinä ilmenee vedättäessä 70km/h ja siittä etiäpäin. Tasakaasulla ei tärise.
Auto on vm -99
Alusta on aika pehmeä, mut iskarit ei kuitenkaan ihan loppu. Mun mielestä.
Tärinä ilmenee vedättäessä 70km/h ja siittä etiäpäin. Tasakaasulla ei tärise.
Auto on vm -99
Voisikos olla väljä holkki? Kokeile heiluttaa vaihdelaatikon kuskinpuolen vetarin maljaa. Jos lonksuu, niin "holkkiremppa" luvassa...
Hyvin tyypillinen vika, että kuluu väljäksi ja täristää vaudissa..
Hook
Hyvin tyypillinen vika, että kuluu väljäksi ja täristää vaudissa..
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Kuinkas tuo holkin väljyys tarkalleen ottaen ilmenee ajossa?Hook kirjoitti:Voisikos olla väljä holkki? Kokeile heiluttaa vaihdelaatikon kuskinpuolen vetarin maljaa. Jos lonksuu, niin "holkkiremppa" luvassa...
Hyvin tyypillinen vika, että kuluu väljäksi ja täristää vaudissa..
Hook
Mulla ei täristä aina, tuntuis että kylmällä kelillä ei täristä, lämpimällä täristää.
Samalla kun tärinää ilmenee niin vaihdekeppi heputtaa samaan tahtiin.
Ihme vaiva.
9-3 2.0i SE vm-99
Samalla tavalla alkoi mun autossa toi holkki ilmottelemaan olemassaolostaan, eli tod. näk. holkkiremppa edessä.citizen kirjoitti:Kuinkas tuo holkin väljyys tarkalleen ottaen ilmenee ajossa?Hook kirjoitti:Voisikos olla väljä holkki? Kokeile heiluttaa vaihdelaatikon kuskinpuolen vetarin maljaa. Jos lonksuu, niin "holkkiremppa" luvassa...
Hyvin tyypillinen vika, että kuluu väljäksi ja täristää vaudissa..
Hook
Mulla ei täristä aina, tuntuis että kylmällä kelillä ei täristä, lämpimällä täristää.
Samalla kun tärinää ilmenee niin vaihdekeppi heputtaa samaan tahtiin.
Ihme vaiva.
aiheesta on käyty keskustelua viimepäivinä
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Mulla tai siis saappaalla samanlaisia oireita. Kumma homma, että kylmällä kelillä menee paljon tasaisemmin.. Eli vaikuttais että toi holkkiremontti ois edessä. Paljon sellainen suurinpiirtein kustantaa teettää jollain ammattilaisella? Ja onko se miten akuuttivaiva, voiko joku isompi remppa tulla eteen jos ei korjauta tuota ajoissa?
9-3 2.0t sport vm-00
#2895
#2895
Olisi kiva kuulla teorioita siitä, että miten viallinen iskari itsessään aiheuttaa täristystä, ellei se sitten jotenkin vaimenna epätasapainossa olevien renkaitten tärinää?
Tietty löysässä oleva vetarinkin pultti aiheuttaa jänniä efektejä
Hook
Tietty löysässä oleva vetarinkin pultti aiheuttaa jänniä efektejä
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Ainakin allekirjoittaneella hyvinkin tärisi og:ssa kun toinen etuiskari oli päässyt hieman tyhjentymään. Kolina tuli vasta hetken päästä.Hook kirjoitti:Olisi kiva kuulla teorioita siitä, että miten viallinen iskari itsessään aiheuttaa täristystä, ellei se sitten jotenkin vaimenna epätasapainossa olevien renkaitten tärinää?
Hook
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....