Tuleva 9-3 mies kyselee tyhmiä...

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Pasikalevi
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 23:46

Tuleva 9-3 mies kyselee tyhmiä...

Viesti Kirjoittaja Pasikalevi »

Elikkä olisin kiinnostunut kokemuksista Maptun stage 1 tai muista vastaavista virityskilkkeistä.
Meneekö katsastusmiehen syynistä läpi vai täytyykö laittaa vakioksi?
BSR PPC Saabiin onko kellää kokemuksia?
Kuinka kulutus? Entäs luotettavuus?
Oma autoni tulee olemaan matalapainemalli -01. Miten eroaa 185 heppaisesta? :?:
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

9-3

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

No en varsinaisesti ole 9-3 mies,mutta vastatataan kuitenkin..korjatkaa 900/9-3 puolen "gurut" sitten mun mokat :lol:

Katsastuksesta pitäisi mennä läpi..harvassa ne tapaukset jolla Steg1 ei menisi läpi..ei taida olla kenelläkää vielä tuota BSR PPC järjestelmää..tulossa taitaa olla jollekkin uudempaan 9-3 SS malliin? :roll:
Olen kuullut että vaarana on että jos liitin liikahtaa softan siirto vaiheessa voi alkuperäinen sekä uusi softa kadota!
Ei taida olla suurempia eroja 185hv malliin..vanhemmista pienpaineturboista puuttui magneettiventtiili ja sen joutui asentamaan jos halusi stage1 tai enemmän...
no niin nyt saa piikittely ja korjailu alkaa kun eksyi tälle puolelle! :lol:
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Eikai täällä tyhmiä kysymyksiä ole... :wink:

Tylsä vastaus ja mielenkiintoinen threadi usein loppuu näin aina lyhyeen, mutta selaile Styling & Tuning osastoa ja vanhempia viestiketjuja niin löytyy paaaljon viritykseen liittyvää juttua, ja hakukoneella aiheeseen liittyviä hakusanoja esim maptun jne

Vaikka siellä onkin vanhoja ketjuja niin kommentoi ihmeessä jos kysymyksiö tulee.... näin herätetään vanhat keskutelut taas uudelleen eloon
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin