Auttaako actuaattorin vaihto viritettyyn ?
Vai onko merkki jostain muusta?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Paineen muutoksen huomaa väännön muuttumisenaPsychocowboy kirjoitti:Speedparts vastaava asennettu justiinsa eikä tietoa miten seilaa kun ei ole mittaria. Eli ihan fiilispohjalta
Ihan huolestuttaa nuo jutut
Nimimerkki Deportivolla oli samantyyppinen ongelma, mikä korjaantui jäykemmällä aculla ja myöhemmin isommalla virityssarjallanerola kirjoitti:Maptun stage1:n asennettu ja 4-vaihteella ahtopaineet seilaa edestakaisin 1.5bar -1.2bar ...
Auttaako actuaattorin vaihto viritettyyn ?
Vai onko merkki jostain muusta?
Sopiiko tuo korkeampi peruspaine myös vaikoaktuaattorille? Mihin kohtaan tuo auton oman ahtopainemittarin viisari sojottaa noilla 0.65-0.70 bar paineilla? Omassa autossa hööky alkaa tossa 2500rpm jälkeen. Jos sitä sais alempaakin pikkasen pirteemmäksi niin passais kyllä.Turbo Sensonic kirjoitti:En tiedä tosta Forgen aktuaattorista, mutta Maptunin aktuaattorilla peruspaineet on jossain 0,65-0,7 barin tasolla. Jos peruspainetta yrittää laittaa pienemmäksi, niin sitten aktuaattorin jousi menee liian löysälle ja auto vaikuttaa ihan hengettömältä <3000 rpm, jonka jälkeen se "herää".
En tiedä sopiiko, kun en ole koskaan testannut. Peruspainehan on vakioaculla joku ~0,45 bar, joten voihan sitä yrittää kiristää vakioacun jousta, jos siitä olisi jotain hyötyä.peinu kirjoitti:Sopiiko tuo korkeampi peruspaine myös vaikoaktuaattorille? Mihin kohtaan tuo auton oman ahtopainemittarin viisari sojottaa noilla 0.65-0.70 bar paineilla? Omassa autossa hööky alkaa tossa 2500rpm jälkeen. Jos sitä sais alempaakin pikkasen pirteemmäksi niin passais kyllä.