Terve veljet,
Nyt tarvitaan taas pikaista neuvoa oivista lokaaleista hoitaa lapsukainen kuntoon, eli
1) Vinkkiä siitä, missä kannattaa vaihdattaa haljennut tuulilasi kustannustehokkaasti?
2) Ilmastointi pukkaa vaan viileää ilmaa, eli ei kylmää ollenkaan, joten kuumalla ajellaan ilmastointi kiinni ja ikkuna auki. Onko siis kyse siitä, että kylmäaine olisi loppu?? Missä olis hyvä ja kustannustehokas paikka käydä huollattamassa ja täyttämässä ilmastointi taas kuuman kesän vaatimaan iskuun?
Avustanne ja kokemuksestanne kiittäen.
t. Petri
Ilmastointi ja tuulilasi huolto PK-seutu?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 15:53
- Paikkakunta: Espoo
Ilmastointi ja tuulilasi huolto PK-seutu?
SAAB 900SE 2.0 Turbo, 136kw, vm.96, aj. 230tkm.
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
En viitsi uutta aihetta aloittaa,joten jatketaan tähän...
Onko kenelläkään seuraavanlaista ongelmaa ollut automaatti ilmastoinnin kanssa?
Ilmastointi pelaa hyvin noin 20 asteeseen asti hyvin,mutta jos mennään yli helle rajan(niin kuin viime päivinä) ei kylmää ilmaa tule ollenkaan,tai tulee vähän aikaa noin 15 min.
Voisiko se jäätää itsensä vai kuumeneeko se liikaa?
Onko kenelläkään seuraavanlaista ongelmaa ollut automaatti ilmastoinnin kanssa?
Ilmastointi pelaa hyvin noin 20 asteeseen asti hyvin,mutta jos mennään yli helle rajan(niin kuin viime päivinä) ei kylmää ilmaa tule ollenkaan,tai tulee vähän aikaa noin 15 min.
Voisiko se jäätää itsensä vai kuumeneeko se liikaa?
Jäsen #2433
Saab 9-5 2.3t A 2002
Ex Saabit:Saab 900i 8v 1988,Saab 900i 16v 1991,Saab 9000 CSE Jubilee 1997,Saab 9-32.0 Turbo SE 2001
Saab 9-5 2.3t A 2002
Ex Saabit:Saab 900i 8v 1988,Saab 900i 16v 1991,Saab 9000 CSE Jubilee 1997,Saab 9-32.0 Turbo SE 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kuvauksen perusteella ilmastointi kuumenee liikaa (paine kasvaa), jolloin painekytkin katkaisee kompuran toiminnan. Vähän aikaa viilettyään pitäisi taas toimia. Vaihtoehtoisesti voi myös auto käydä liian kuumana, eli kun jäähdytysneste on liian kuumaa, katkeaa myös kompuran toiminta. Ilmastointihuollossa saat selville, että tuleeko systeemiin ylipainetta.Tema75 kirjoitti:Ilmastointi pelaa hyvin noin 20 asteeseen asti hyvin,mutta jos mennään yli helle rajan(niin kuin viime päivinä) ei kylmää ilmaa tule ollenkaan,tai tulee vähän aikaa noin 15 min.
Voisiko se jäätää itsensä vai kuumeneeko se liikaa?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Lasin olen vaihtanut pariin kertaan (en tosin saabiin) rengaslasi nimisessä paikassa.
http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/
Esim Accordin liimalasi (pilkington) sävytetyllä yläreunalla oli vanhaa rahaa tonnin verran asennuksineen.
http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/
Esim Accordin liimalasi (pilkington) sävytetyllä yläreunalla oli vanhaa rahaa tonnin verran asennuksineen.
Saab 9-3 2.0t sport business -00