Paljonko saa vetää??

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Paljonko saa vetää??

Viesti Kirjoittaja junnu »

Juu tuollaista tietoa tarvis saada ?Elikkä,mikä on 9-3 2,3t aero vm.01 .. 900 2,3t vm-96 ..9-3 2,0t vedettävän kokonaismassa?Onko noissa kaikissa samat?og satkulla 1500kg.Toivottavasti noissa enempi!!
puh.050-3748237
#3078
Santeri
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: La Helmi 04, 2006 20:46
Paikkakunta: Kouvolan Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Santeri »

9-3 malleilla taitaa olla 1600 kg jarrullisena.9-3 Aero on muuten kaksilitrainen.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Kaikki ng900/og9-3 turbot ovat 2.0 litraisia lukuunottamatta Viggeniä, jossa 2.3T.

Vapareina löytyy ng900:sta 4cyl 2.3i sekä 2.5i V6 koneella.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Jeps.satkussa olikin 'viggen',Mutta pitääpä selvitellä tota aeroa vielä?
Käväsin testaamassa nettiautossa olevaa 9-3t -01 Tais olla 170 tonnii ajettu. Id: 782629 Renkaat finaalissa,konepellissä pirusti kiven iskuja..
Muuten tuntui kyllä asialliselta?Mitäs olette mieltä hinnasta 12,900
Hmm..Koe ajon jälkeen joutui kyllä kurkkaamaan pellin alle,ett onko se puhallin siellä?Vaimollehan se tulis,mutta oli tehoihin tosi pettynyt.(Tottunut ässän menoon :D )Paljonko noissa pitäs olla?
Jos joku vaasaa tunteva lukee tän,vois laittaa infoo missä myyrrään saabbia.Ollaan vielä tää viikko kuluttamassa renkaita ?
puh.050-3748237
#3078
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

2.0t (Pikku-t) on Trionic 7 järjestelmäisissä 150hp, eli aavistuksen huonommin liikkuu kuin samantehoinen, mutta kevyempi og900S.
Nuihin uudempiin matapalaineisiin saa sitten kummasti elämää pelkällä lastulla, kun osat konepellin alla on presis samoja kuin 2.0T:ssä, jossa 185hp, joten 150 ja 185hp versioista saadaan lastulla noin 200-220hp, sekä vääntöä rutkasti enemmän. (230-> 300-340nm)

http://www.maptun.com
http://www.nordictuning.com

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Aina sitä oppii uutta!Kiitoksia vaan!!Enpä tienny että niitä on jotain pikku t versioita?Etsintä jatkukoon....
puh.050-3748237
#3078
Vastaa Viestiin