Minulla on tällä hetkellä 900:nen vm.95, ja sen puskurit on vuosien saatossa saanut pieniä osumia/naarmuja osakseen. Olen mietiskellyt vaihtavani siihen uudemman malliset puskurit ja ehkä myös helmat. Uudemmissa puskureissa se musta lista sijaitsee puskurin keskellä, eikä puskurin yläosassa niinkuin nyt.
Onnistuuko puskureiden vaihto noin vain, vai tarvitaanko järeämpiä otteita???
Kiitos jo etukäteen!
Puskureiden sopivuus ????
Mitä tarkoitat uudemman mallisilla puskureilla?
Meinasitkos laittaa og9-3:sen puskurit, vai ng900:sen?
Huomaa että ng900:sen puskurit ovat kaikki samanlaisia isolta muoviosaltaan.
Erot tulevat erilaisella pintamaalauksella tai irroitettavan 1cm leveän muovilistan värillä. (kromattu tai musta).
-97 tallatega malleissa on erilainen etupuskurin noin 10cm korkea alareunalippa (mallia eteepäin taittuva "lumiaura"), jonka voi siis vaihtaa perinteisiin puskureihin "pulkkareunan" tilalle, koska puskurin noin 30cm yläosa on samanlainen.
Hook
Meinasitkos laittaa og9-3:sen puskurit, vai ng900:sen?
Huomaa että ng900:sen puskurit ovat kaikki samanlaisia isolta muoviosaltaan.
Erot tulevat erilaisella pintamaalauksella tai irroitettavan 1cm leveän muovilistan värillä. (kromattu tai musta).
-97 tallatega malleissa on erilainen etupuskurin noin 10cm korkea alareunalippa (mallia eteepäin taittuva "lumiaura"), jonka voi siis vaihtaa perinteisiin puskureihin "pulkkareunan" tilalle, koska puskurin noin 30cm yläosa on samanlainen.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
Tollasta lippaa mä olen etsinyt kohtuuhinnalla, mutta ei ole vielä valitettavasti tullut vastaan. No jos sellaisen löytäisi vaikka Saabfestareilta ensi kesänäHook kirjoitti:-97 tallatega malleissa on erilainen etupuskurin noin 10cm korkea alareunalippa (mallia eteepäin taittuva "lumiaura"), jonka voi siis vaihtaa perinteisiin puskureihin "pulkkareunan" tilalle, koska puskurin noin 30cm yläosa on samanlainen.
Hook

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007