Onko vm. 1998 NG900:ssa käynnistyksenestoa? Tai miten saa selville?
Keskuslukitus toimii tässä mallissa vain avaimella (ei kauko-ohjainta). Auto on otettu käyttöön helmikuussa 98 joten siinä ei käsittääkseni lain mukaan vielä tarvinnut olla käynnistyksenesto.
Tietoa tarvitsen, koska olen ostamassa varashälytintä joko estolla tai ilman.
NG900 käynnistyksenesto
-
- "Hölösuu"
Re: NG900 käynnistyksenesto
Onko avaimen juuressa pientä mustaa "pistettä"? Jos on, niin sitten autossasi on käynnistyksenesto.hedge kirjoitti:Onko vm. 1998 NG900:ssa käynnistyksenestoa? Tai miten saa selville?
Keskuslukitus toimii tässä mallissa vain avaimella (ei kauko-ohjainta). Auto on otettu käyttöön helmikuussa 98 joten siinä ei käsittääkseni lain mukaan vielä tarvinnut olla käynnistyksenesto.
Yleensä noissa ilman tehdasasenteista varashälytintä olevissa NG900:ssa ei ole käynnistyksenestoa. Eli toisten päin sanottuna ainoastaan tehdasasennetun varashälyttimen omaavassa NG900:ssa on käynnistyksenesto.
OG9-3:een tuo käynnistyksenesto tuli jo vakiona.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: NG900 käynnistyksenesto
Joo, ei ole mustaa pistettä avaimessa joten ei ole käynnistyksenestoakaa.Turbo Sensonic kirjoitti:Onko avaimen juuressa pientä mustaa "pistettä"? Jos on, niin sitten autossasi on käynnistyksenesto.hedge kirjoitti:Onko vm. 1998 NG900:ssa käynnistyksenestoa? Tai miten saa selville?
Yleensä noissa ilman tehdasasenteista varashälytintä olevissa NG900:ssa ei ole käynnistyksenestoa. Eli toisten päin sanottuna ainoastaan tehdasasennetun varashälyttimen omaavassa NG900:ssa on käynnistyksenesto.
OG9-3:een tuo käynnistyksenesto tuli jo vakiona.
Kun tarkemmin selaili käyttöopasta niin sieltäkin sai selville että käynnistyksenesto on vain autoissa joissa on tehdasasennettu hälytin. Kiitoksia vastauksesta!