Taliaferron 3" dp

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Taliaferron 3" dp

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Puhtia pitäsi hitusen lisätä ja ajattelin rautaa pikkuhiljaa rakentaa noin steg4:n verran. Ferritan catback jo onkin, dp:ksi ajattelin tuota Taliaferron putkea. Tosin se kai pitäisi tilata Elkiltä mutta kyllähän se rahti kulkee. JT:n laatuongelmista on täällä ollut paljonkin juttua joten se ei kiinnosta. Eli jos jollain on tuo jo asennettuna, miten on kestänyt? Turbon vaihdan T25/28:ksi joten sehän menee tuohon putkeen heittämällä.

http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/3243
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Mulla ei oo ollut JT:n DP:n kanssa mitään ihmeempää ongelmaa, ja se on edelleen vielä sillä vanhemmalla jousto-osalla joka on joillakin hajonnut ja saaneet paremman jouston takuuseen. Olisko tuo JT nyt neljä vuotta ollut.

Ainut homma on ollut kiristää laipan pultit n vuosittain kun muuten löystyy. En tiiä joutuuko muut kiristelemään, joilla on uudempi jousto siinä. Toi vanhempi ei oo kovin notkeaa mallia.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

JT:N downpipet on rosteria vaikka loput putkesta onkin jotain halvempaa materiaalia.
Hyvin on mulla toiminut kahdessa autossa jo !
Vastaa Viestiin