
kiekka mittari
kiekka mittari
on ruvennnu sekoilee toi kiekka mittari varmaan joku kosketus vika toimisi aina välillä.mut nyy ei enää ollenkaa onk vaikeaa päästä käsiks kyseiseen paikkaan eli koe laudan taakse?en viitsisi koskea ku on varmaan paha purkaa ja koota.mitä muut on mielta asiasta onko jollain samoja ongelmia? 

Re: kiekka mittari
Mittariston vaihto vaatii koeataulun purkamista. Ruuvien paikat on vaikea tietää, jos ei ole aikaisemmin hommaa tehnyt.saabi 2.0 kirjoitti:on ruvennnu sekoilee toi kiekka mittari varmaan joku kosketus vika toimisi aina välillä.mut nyy ei enää ollenkaa onk vaikeaa päästä käsiks kyseiseen paikkaan eli koe laudan taakse?en viitsisi koskea ku on varmaan paha purkaa ja koota.mitä muut on mielta asiasta onko jollain samoja ongelmia?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
On ruvennut sekoilemaan tuo kiekkamittari. Varmaan joku kosketushäiriö, sillä se se toimii aina välillä. Nyt ei toimi enää ollenkaan.
Onko vaikeaa päästä käsiksi kyseiseen paikkaan, eli kojelaudan taakse?
En viitsisi koskea, koska on varmaan paha purkaa ja koota.
Mitä muut on mieltä asiasta, onko jollain samoja ongelmia?
Ihan OT:tä, mutta kylläpä nyt pääsi sisäinen äidinkielenopettajani valloilleen. Jossain kohtaa se puuttumiskynnys vaan ylittyy.
Ärsyttää aivan älyttömästi yhdyssanavirheet yms!
Ei mitään henkilökohtaista sulle "Saabi 2.0"
Näitä foorumeita kun lukee, niin virheitä vilisee kaikkialla. ÄRSYTTÄÄ!!!!!!
Paras mennä nukkumaan ja rauhoittumaan.
Onko vaikeaa päästä käsiksi kyseiseen paikkaan, eli kojelaudan taakse?
En viitsisi koskea, koska on varmaan paha purkaa ja koota.
Mitä muut on mieltä asiasta, onko jollain samoja ongelmia?
Ihan OT:tä, mutta kylläpä nyt pääsi sisäinen äidinkielenopettajani valloilleen. Jossain kohtaa se puuttumiskynnys vaan ylittyy.
Ärsyttää aivan älyttömästi yhdyssanavirheet yms!
Ei mitään henkilökohtaista sulle "Saabi 2.0"

Paras mennä nukkumaan ja rauhoittumaan.
1994 Scarabe´-green 5d Saab ng900 16v IC Turbo Maptun stage1.