Tsekkailin tuossa speedpartsin luetteloa ja sieltä H&R madallusjousia. ngsatkulla ja kolkilla on eri osanumerot ja laskee eri verran. Luulin, että kamat ois olleet samat:
900 94-98
900
900 Cab
94-98
95-98 30mm 30mm H&R TüV HR295721
2,115 kr
9-3 98-02
9-3
9-3 Cab
98-02
98-03 35mm 35mm H&R TüV HR294951
2,115 kr
Onko tietoa mikä noissa vakioalustoissa on muuten fyysisenä erona? Vai onko ngsatkun alusta vaan vakiona valmiiksi 5mm matalampi?
9-3 ja ng900 alustan erot?
9-3 ja ng900 alustan erot?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Takajouset ovat samanlaiset ng900:ssa ja og9-3:ssa, eli kutakuinkin amerikkalaisen jalkapallon muotoiset.
Etujouset 9-3:ssa ovat "metritavaraa", eli kierrokset ovat kutakuinkin samanlaisia koko matkalta, kun taas ng900 jousten kierrosten halkaisijat päissä ovat vain noin 7-10cm... Mallia "käpy".
Hook
Etujouset 9-3:ssa ovat "metritavaraa", eli kierrokset ovat kutakuinkin samanlaisia koko matkalta, kun taas ng900 jousten kierrosten halkaisijat päissä ovat vain noin 7-10cm... Mallia "käpy".
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.