Kytkimen työsylinteri

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
900turbo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Syys 09, 2006 09:29
Paikkakunta: HAUHO

Kytkimen työsylinteri

Viesti Kirjoittaja 900turbo »

Millähän tavoin olisi kaikkein helpointa saada työsylinteri pois paikaltaan? Kaikki niksit kelpaa.. ku tuntuu olevan aika ilkee ahtaasti siellä :S
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Jos laatikosta olet irroitamassa työsylinteriä, niin tarttee ottaa laatikko alas ensin, jonka jälkeen työsylinteri irtoaa kauniisti kolmella torx ruuvilla.
Ng900 94-97 malleissa on kytkin vaijerilla, eli kyseessä ilmeisesti og9-3 (tai ng900, johon vaihdettu nestekytkin...)?

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
900turbo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Syys 09, 2006 09:29
Paikkakunta: HAUHO

Viesti Kirjoittaja 900turbo »

hups tää on ny väärällä osastolla... mutta kiitos silti vinkistä :D
Vastaa Viestiin