Uusi perheenjäsen 9-3Cab - Autoveropäätös tuli.
Uusi perheenjäsen 9-3Cab - Autoveropäätös tuli.
Tuli sitten perheeseen lisäystä, tarkemmin alunperin suomessa syntynyt, ensimmäiset vuotensa saksassa elänyt, sitemmin ruotsiin muuttanut 9-3 Aero Avo Automaatti -01
Kuvia löytyy osoitteesta:
http://www.saabismionsairaus.net/index2.html
- nappe
Kuvia löytyy osoitteesta:
http://www.saabismionsairaus.net/index2.html
- nappe
Viimeksi muokannut Nappe, Pe Marras 10, 2006 12:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Uusi perheenjäsen.
Kyllä on komia peli.Nappe kirjoitti:Tuli sitten perheeseen lisäystä, tarkemmin alunperin suomessa syntynyt, ensimmäiset vuotensa saksassa elänyt, sitemmin ruotsiin muuttanut 9-3 Aero Avo Automaatti -01
Ensimmäiset kuvat löytyy osoitteesta:
http://wormhole.coolsoft.fi/gallery/Aero_Cab
- nappe
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Kiitos, ja veroista ei ole mitään havaintoa, jotain väliltä 5ke-10ke olen henkisesti varautunut maksamaan...
Kyseinen auto maksoi 154tkr (pyydety 155 blocketilla, laskettu kertaalleen, alkuperäinen pyynti 165). Euroissa maksoin n.16700eur.
Näyttää hinnat pyörivän 150-190tkr maastossa 01-02 avo-aerosta, muista malleista ei ole hintatietoja.
Hiukan hankalammaksi tietty teki vaatimukset, muutama väri kelpas, ja mieluiten automaatti, ja vielä "lähellä" tukholmaa.
Kyseinen auto haettiin perjantaina 29.9, aamulla 7:30 laivalla tukholmaan, illalla 20:15 lähti laiva takasin kohti turkua, josta tullin kautta syyskokoukseen
Lisää kuvia ilmestyy kunhan saan kamerasta purettua, ja kelit sallii pesun ja kunnon kuvaustalkoot...
Kyseinen auto maksoi 154tkr (pyydety 155 blocketilla, laskettu kertaalleen, alkuperäinen pyynti 165). Euroissa maksoin n.16700eur.
Näyttää hinnat pyörivän 150-190tkr maastossa 01-02 avo-aerosta, muista malleista ei ole hintatietoja.
Hiukan hankalammaksi tietty teki vaatimukset, muutama väri kelpas, ja mieluiten automaatti, ja vielä "lähellä" tukholmaa.
Kyseinen auto haettiin perjantaina 29.9, aamulla 7:30 laivalla tukholmaan, illalla 20:15 lähti laiva takasin kohti turkua, josta tullin kautta syyskokoukseen
Lisää kuvia ilmestyy kunhan saan kamerasta purettua, ja kelit sallii pesun ja kunnon kuvaustalkoot...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Jaahas, jaahas...
Komea nahkakypärä aaro
Komea nahkakypärä aaro
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Olipas komea peli
Selkesi samalla minkänäköinen tuosta meidän ng-cabesta pitäisi rakennella (jos jaksaa vaivautua rakentelemaan niin wannebe-aero -look olisi pop), kerrassaan tyylikäs kokonaisuus, maavaraa hiukka pienemmäksi ja alle isommat vanteet niin avot
Selkesi samalla minkänäköinen tuosta meidän ng-cabesta pitäisi rakennella (jos jaksaa vaivautua rakentelemaan niin wannebe-aero -look olisi pop), kerrassaan tyylikäs kokonaisuus, maavaraa hiukka pienemmäksi ja alle isommat vanteet niin avot
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jees, paperit toimitettu tullin arvontakoneistoon, odotellaan veropäätöstä...
Iskarit ja jouset on jo hankittuna, oli tarkoitus vaihtaa tuohon talviautoon, mutta nähtyäni tuon jeep-lookin päätin kertaheitolla että talviauto saa pärjätä vielä yhden talven alkuperäisillä, eli madallusjouset avoon, ja äkkiä. Tuossa on lähes samanverran maavaraa kun isän XC90 vollessa
Tarvis varmaan vääntää ne jouset alle rekisteröintikatsastukseen, niin sais samalla vaivalla papereihin myös madallusjouset...
Iskarit ja jouset on jo hankittuna, oli tarkoitus vaihtaa tuohon talviautoon, mutta nähtyäni tuon jeep-lookin päätin kertaheitolla että talviauto saa pärjätä vielä yhden talven alkuperäisillä, eli madallusjouset avoon, ja äkkiä. Tuossa on lähes samanverran maavaraa kun isän XC90 vollessa
Tarvis varmaan vääntää ne jouset alle rekisteröintikatsastukseen, niin sais samalla vaivalla papereihin myös madallusjouset...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Ja meidän avokkaassa on vasta varsinainen off-road alusta, ei jää umpihangessakaan mahastaan kiinni.Nappe kirjoitti:Jees, paperit toimitettu tullin arvontakoneistoon, odotellaan veropäätöstä...
Iskarit ja jouset on jo hankittuna, oli tarkoitus vaihtaa tuohon talviautoon, mutta nähtyäni tuon jeep-lookin päätin kertaheitolla että talviauto saa pärjätä vielä yhden talven alkuperäisillä, eli madallusjouset avoon, ja äkkiä. Tuossa on lähes samanverran maavaraa kun isän XC90 vollessa
Tarvis varmaan vääntää ne jouset alle rekisteröintikatsastukseen, niin sais samalla vaivalla papereihin myös madallusjouset...
Tullin arvontakoneistolta (Helsinki) meni meidän caben verottamiseen 5vrk vaille 3kk.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
"Uusia" kuvia avosta löytyy osoitteesta http://www.saabismionsairaus.net/galler ... ame=9-3cab
mm. Autodentin pintakäsittelyn jälkeen räpsittyjä sekä parit kuvat madallusjousten asennuksen jälkeen.
Ei enää Off-Road alustaa
Kiinnostuneille mainittakoon että jouset on Eibachin -30mm ja iskarit Viggen vakioiskarit. Kaikki palikat meni tietenkin heittämällä paikalleen, eikä avossa ilmeisesti tarvita mitään erikosjousia, mutta takaiskareiden yläpää on hiukan mielenkiintoisempi asentaa kun kovakattosessa
mm. Autodentin pintakäsittelyn jälkeen räpsittyjä sekä parit kuvat madallusjousten asennuksen jälkeen.
Ei enää Off-Road alustaa
Kiinnostuneille mainittakoon että jouset on Eibachin -30mm ja iskarit Viggen vakioiskarit. Kaikki palikat meni tietenkin heittämällä paikalleen, eikä avossa ilmeisesti tarvita mitään erikosjousia, mutta takaiskareiden yläpää on hiukan mielenkiintoisempi asentaa kun kovakattosessa
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower