puolet uupuu valoista ?
123 näkyy, muut ei. minkäslainen polttimo ja mimmonen vaihtaa ?
pitäskö sport- napissa olla valo ?
mitä eroa on avon jousilla kun madallussarjat on eri avoon ja normiin ?
jos jollain madallussarjaa avomalliin myynnissä, sa tarjota.
ng900 tomaattikepin valot ? madallusjouset cab ?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Sport napia painamalla valo tulee mittaritauluu. Itse napissa ei ole valoa. Mittarivalon polttimoiden vaihto vaatii että koelauta puretaan, ja sen jälkeen mittaristo irti. Polttimien vaihto on purkutyön jälkeen helppoa ja kannattaa vaihtaa kaikki mittarivalot kerralla.
Viimeksi muokannut eklunto1, Su Loka 01, 2006 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
kyllä mittaristossa palaa valot, mutta kepissä ei siis...
kepin s-nappula ja tomaatin p, d ja mitä niitä oli ei pala.
sitä tässä lähen nyt tutkimaan, kerron jos saan selville
kuvastossa siis on erilaiset jouset cabiin ja umpimalliin ja olen kuullut muualtakin että ainakin etujouset olisi erilaiset, mutta mitenkä ?
olisi vaan noita umpimalisia sarjoja tiiossa.
kepin s-nappula ja tomaatin p, d ja mitä niitä oli ei pala.
sitä tässä lähen nyt tutkimaan, kerron jos saan selville
kuvastossa siis on erilaiset jouset cabiin ja umpimalliin ja olen kuullut muualtakin että ainakin etujouset olisi erilaiset, mutta mitenkä ?
olisi vaan noita umpimalisia sarjoja tiiossa.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 09:30
- Paikkakunta: Häme
PRND321
Multakin on pimentynyt polttimo kepin juuresta kohdasta 321. PRND palaa vielä himmeesti. Kepin juuresta lähtee peitelevy helposti irti paljain käsinkin... ainakin mulla. Ja tuo etummainen polttimokin näkyy hyvin ja vois kuvitella, että sen sais kohtuuvaivalla irtikin. Mut 321-polttimo on upotettu sen verran syvälle, etten oo keksiny, miten sen sais irti. Pinseteillä ehkä, jos niissä olis joku kumimainen tahmee tartuntapinta? Mut pitäiskö polttimoa kääntää vai vetää? En ole vielä uskaltanut käyttää voimaa. Kertokaa mullekin, kun keksitte miten nää saa vaihdettua!
900 S aut. -95
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
joo, helposti lähti sen peitelevy irti.
etummainen polttimo oli helppo vaihtaa, ihan jos omaa pienet sormet, niin onnistuu
mutta ahdasta on, jos otas sen ite vaihekepinnupin (tai moliskon) niin sitte ois naurettavan helppoa.
ihan vaan vetämällä lähtee polttimo irti.
se takimmainen onkin sitten tosiaan niin syvällä, että en tiiä miten sais helposti purkamatta mitään vaihettua.
etummainen polttimo oli helppo vaihtaa, ihan jos omaa pienet sormet, niin onnistuu
mutta ahdasta on, jos otas sen ite vaihekepinnupin (tai moliskon) niin sitte ois naurettavan helppoa.
ihan vaan vetämällä lähtee polttimo irti.
se takimmainen onkin sitten tosiaan niin syvällä, että en tiiä miten sais helposti purkamatta mitään vaihettua.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa