Kun vaimoni haki auton huollosta, hän huomasi heti liikkeelle lähdettyään uuden, aiempaa paljon voimakkaamman ”vonkuvan” äänen, joka syntyi välittömästi rattia käännettäessä. Hän kutsui paikalle huoltoneuvojan, joka kokeiltuaan autoa oli todennut äänen syntyvän ”renkaan kääntyessä asfaltilla tai sitten siitä että ohjaustehostimessa oli ilmaa, joka sieltä kyllä aikanaan poistuu”. Letkun vaihtanut huoltomieskin oli epäillyt ilmaa ja sanonut äänen häviävän ajan myötä. Tyydyimme näihin selityksiin.
Olemme nyt ajelleet autolla toista kuukautta tuon korjauksen jälkeen, ja vonkuminen on pysynyt täsmälleen entisellään. Kävin tänään näyttämässä autoa asiaa hoitaneelle huoltoneuvojalle, joka totesi nyt, että hydrauliikkapumppu on rikki ja vaihdettava. Paikalle kutsulta huoltomieheltä hän kyseli, että onko vika hydrauliikkapumpussa vai raidetangossa, mutta selvyyttä asiaan ei tullut. Huoltoneuvoja totesi kuitenkin kantanaan, että vika on seurausta siitä, että hydrauliikkanesteen pinta on ollut alhaalla.
Mitähän tästä arvellaan, ja onko kokemuksia vastaavasta?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)