Kytkin savusi ja haisi
Kytkin savusi ja haisi
Lähes 700kg vene + traileri nousivat kuiville, mutta kytkin savusi pahasti ja auto haisi pitkään. En ymmärrä kytkimen tekniikkaa kovin hyvin. Mitä siellä tapahtui? Tämä oli ensimmäinen kerta, kun vedin noin raskasta venettä vedestä. Uskaltaako tuota enää tehdä? Olisiko jotain kikkaa, mikä säästäisi kytkintä veneennostossa? Ennakoiko savuaminen, että kytkinremppa voi olla lähellä?? Kytkin toimii nyt ajossa ihan normaalisti. Autolla ja kytkimellä ajettu 140tkm. Saab 9-3 2.0 SE vm.-98.
Kyllähän tuollalailla vedätettäessä hitusen tuppaa kytkin tuoksumaan. Siis tuossa oli liikaa kierroksia ja liian hidas jalan liike (jopa kesken pysähtyvä). Ei kai nyt yhdellä kerralla tai kahdella tai jopa muutamalla mitään käytännön haittaa ole, kytkinlevy toki kuluu ronskisti enemmän. Samallalailla se uusi kytkinlevy tuoksehtelee kun oikein vedättää. Seuraavalla kerralla vähemmän rundeja ja nopeaa jalan liikettä.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -