Sytytys tulpat
Sytytys tulpat
Olen seuraillut, kun täällä foorumeissa aika usen keskustelua herättänyt aihe on tulpat. Mielenkiinnosta hankin itselleni Briskin LGS tulpat pari kuukautta sitten. Hyvin on toiminut ja kylmäkäynnistyskin on onnistunut ainakin tähän asti.
Kulutus ei ole muuttunut, eikä mitään suurta eroa ole huomannut. Ainoa asia, mikä on hieman parantunut on liikkeelle lähtö. Nyt ei ole sammumassa niin helposti kuin ennen. Niin ja tietysti kärkivälin voi unohtaa.
http://www.brisk.biz/index.php?page=kat ... serie.html[/url]
Kulutus ei ole muuttunut, eikä mitään suurta eroa ole huomannut. Ainoa asia, mikä on hieman parantunut on liikkeelle lähtö. Nyt ei ole sammumassa niin helposti kuin ennen. Niin ja tietysti kärkivälin voi unohtaa.
http://www.brisk.biz/index.php?page=kat ... serie.html[/url]
Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Tämänkö DI-saabistit uskois,olis murheet DI-kasettien kans harvemmassa!!Juusokas kirjoitti:Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
No mihinkähän teoriaan tämä "HÖPÖ,HÖPÖ"vastaus perustuu???tevisu kirjoitti:Höpö, höpö.ecopower kirjoitti:Tämänkö DI-saabistit uskois,olis murheet DI-kasettien kans harvemmassa!!Juusokas kirjoitti:Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
No Höpö, Höpö-teoriaan tietty...ecopower kirjoitti:
No mihinkähän teoriaan tämä "HÖPÖ,HÖPÖ"vastaus perustuu???![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Olen minä jo niitä neljä hajottanut ja 10tkm öljynvaihtovälillä ovat vaihtuneet aina myös NGK-tulpat. Eli mun oma höpö,höpö-teoria.
Kannattaa lukea myös: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
Ja ihan syystäkin, köyhä koko ukkopatse kirjoitti:OT: sulla onkin köyhän miehen auto.tevisu kirjoitti:Ajan ~35 tkm/vuosi. NGK:t maksavat ~15 / 4 kpl.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.