Sytytys tulpat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Carmen
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 15:21

Sytytys tulpat

Viesti Kirjoittaja Carmen »

Olen seuraillut, kun täällä foorumeissa aika usen keskustelua herättänyt aihe on tulpat. Mielenkiinnosta hankin itselleni Briskin LGS tulpat pari kuukautta sitten. Hyvin on toiminut ja kylmäkäynnistyskin on onnistunut ainakin tähän asti.
Kulutus ei ole muuttunut, eikä mitään suurta eroa ole huomannut. Ainoa asia, mikä on hieman parantunut on liikkeelle lähtö. Nyt ei ole sammumassa niin helposti kuin ennen. Niin ja tietysti kärkivälin voi unohtaa.
http://www.brisk.biz/index.php?page=kat ... serie.html[/url]
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Paljonkohan kärsit noista?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Carmen
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 15:21

Viesti Kirjoittaja Carmen »

Muistaakseni 13.5 €/kpl. Hintaa on kohtalaisesti, mutta saahan noilla ajaa vähän pitenpään.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

No voi tuska, onkos NGK siis jenkkimerkki. Oon pitänyt sitä aina japanialaisena. Näin sitä oppii kaikkea uutta...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Onkos muuten laadullisia eroja kun olen huomannut että NGK tulppia tehdään esim. Ranskassa ja Japanissa. Siis samaa "perus" tulppaa?
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Poy »

Mimmi kirjoitti:Toivottavasti et joudu maksamaan oppirahoja tulppakokeilujesi vuoksi.
DI-kasetti maksaa nykyisin lähemmäs 300e.
Hmm... Ostin tuossa viime viikolla uuden punaisen kasetin ja sain sen 200€:lla. En ole vielä vaan sitä ehtinyt vaihtamaan.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Juusokas kirjoitti:Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
Tämänkö DI-saabistit uskois,olis murheet DI-kasettien kans harvemmassa!! :roll:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

ecopower kirjoitti:
Juusokas kirjoitti:Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
Tämänkö DI-saabistit uskois,olis murheet DI-kasettien kans harvemmassa!! :roll:
Höpö, höpö.
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

tevisu kirjoitti:
ecopower kirjoitti:
Juusokas kirjoitti:Mää pidän normaalina vaihtovälinä 10tkm:ä. Aika halpa vakuutus kun muistaa NGK:ta käyttää (oliskos ainoa kinkkiosa autossani hifien ohella).
Tämänkö DI-saabistit uskois,olis murheet DI-kasettien kans harvemmassa!! :roll:
Höpö, höpö.
No mihinkähän teoriaan tämä "HÖPÖ,HÖPÖ"vastaus perustuu??? :lol: :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

ecopower kirjoitti:
No mihinkähän teoriaan tämä "HÖPÖ,HÖPÖ"vastaus perustuu??? :lol: :lol:
No Höpö, Höpö-teoriaan tietty... :)
Olen minä jo niitä neljä hajottanut ja 10tkm öljynvaihtovälillä ovat vaihtuneet aina myös NGK-tulpat. Eli mun oma höpö,höpö-teoria.

Kannattaa lukea myös: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... highlight=
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2107
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Halpaa hupaa vaihtaa 10tkm välein tulpat, kun ajosuorite n.20tkm/vuosi
á 25€ x 4kpl x 2 / 1 vuosi =200€ 8O
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Ajan ~35 tkm/vuosi. NGK:t maksavat ~15 / 4 kpl.
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2107
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

tevisu kirjoitti:Ajan ~35 tkm/vuosi. NGK:t maksavat ~15 / 4 kpl.
OT: sulla onkin köyhän miehen auto.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

patse kirjoitti:
tevisu kirjoitti:Ajan ~35 tkm/vuosi. NGK:t maksavat ~15 / 4 kpl.
OT: sulla onkin köyhän miehen auto.
Ja ihan syystäkin, köyhä koko ukko :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin