Melko erikonen peli.
Vähän veikkaan, että omistaja on itse rakennellut tuollaiseksi. Näytti vaan listojen alta maalattu eri väriseksi, eikä autossa ollut noita ng900 "aero":n pieniä pullistuksia..
Nätti peli kuitenkin ja minustakin puuttuu ne "Italian aeron" pullistukset
Onhan siinä ne.
Jaa on vai
No ehkä sitten on. Mun mielestä näyttää vaan harmaaksi maalatuilta kun noita kuvia katsoo..Ehkei sitten vaan oo yhtä selvät kuin esim. mustassa.
mun mielestä on kans "helmanpaksunnokset". Varsinkin kun kattoo oven takareunasta niin ei näy erillista listaa, vaan on samaa listaa alas asti.
Eli aito ng900 avo italian aero
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
JooO eihän nuo ng aerot pitäny olla tehtaalta lähtösin vaan jotain maahantuojan erikoisia.
Kerta epc ei kerro levikkeistä mitään ja ruottalaiset väittää että ei tuommosia ole vaikka kuvat on naaman edessä.
Ettei nuo teholukemat olisi sitten jotain italian maahantuojan special koska ei ole nimittäin eka kerta kun näkyy ng aero myytävänä tuolla teholukemalla.
Kerran on italian ng tullut penkitettyä ja tulos oli 215hv vakiona että että samahan se minulle kyllä onko papereissa 185 tai 205
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI