Perusahtopaineen säädöstä juttua
Tätä on mietitty myös tuolla 9-5 puolella. Tuntuu että muutamalla on ollu hankalaa saada noita peruspaineita kohdalleen. Itsellänikin on tällä hetkellä n.0.2 baria Vaikka kuinka kiristää ei saa peruspaineita nousemaan yli tuon. Auto kyllä ahtaa kuten pitääkin tällä hetkellä n. 1 bar.
On koitettu eri mankkuvenalla, By-passilla ja muitakaan vuotoja ei tunnu olevan.
On koitettu eri mankkuvenalla, By-passilla ja muitakaan vuotoja ei tunnu olevan.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Joo, huomasin ton keskustelun siellä, mutta en viittinyt kommentoida sitä mitenkään, kun en voi olla varma 9-5:n systeemeistä - siinä kun on tuo ilmamassamittari "sotkemassa" eikä mulla ole ollut immullista turbovehettä ikinä.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... spaine+wis
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... spaine+wis
Oletko kokeillut OBD -loggerilla? Jos kompuralla W -letkuun aukeaa 0,5:ssä ja auton oma MAP -anturi näyttää samoja lukemia, herää epäilys mittarin luotettavuudesta -vallankin jos auto muuten ahtaa OK.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... spaine+wis
Oletko kokeillut OBD -loggerilla? Jos kompuralla W -letkuun aukeaa 0,5:ssä ja auton oma MAP -anturi näyttää samoja lukemia, herää epäilys mittarin luotettavuudesta -vallankin jos auto muuten ahtaa OK.
9-3 Viggen #1487