Tätä on mietitty myös tuolla 9-5 puolella. Tuntuu että muutamalla on ollu hankalaa saada noita peruspaineita kohdalleen. Itsellänikin on tällä hetkellä n.0.2 baria Vaikka kuinka kiristää ei saa peruspaineita nousemaan yli tuon. Auto kyllä ahtaa kuten pitääkin tällä hetkellä n. 1 bar.
On koitettu eri mankkuvenalla, By-passilla ja muitakaan vuotoja ei tunnu olevan.
Joo, huomasin ton keskustelun siellä, mutta en viittinyt kommentoida sitä mitenkään, kun en voi olla varma 9-5:n systeemeistä - siinä kun on tuo ilmamassamittari "sotkemassa" eikä mulla ole ollut immullista turbovehettä ikinä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Akun keppi hukkaportin vipuun kevyesti paikoilleen niin että hukkaportti on kiinni ja sen jälkeen 2,5 kierrosta kiinni. Näin sain perusahdot 0,45bariin. Silloin tuntui tuo esijännitys olevan sopiva. Jos kiristi ja kiristinkin liikaa, meni kaasuläppä LIMP HOME tilaan ja sen kyllä huomaa
Ja tämä kyseinen metodi testattiin ja meni kerrasta oikein vaikka aktuaattorikin oli eri turbosta kuin se mitä oltiin asentamassa. Mankkuvena irti ahtopainemittari näytti hitusen yli 0.4bar.
Oletko kokeillut OBD -loggerilla? Jos kompuralla W -letkuun aukeaa 0,5:ssä ja auton oma MAP -anturi näyttää samoja lukemia, herää epäilys mittarin luotettavuudesta -vallankin jos auto muuten ahtaa OK.