Ajovalo.net ja ng900/og9-3
Ajovalo.net ja ng900/og9-3
Onkohan täällä ollut jo linkkiä perustiedoista? Mielestäni hyvä ja kattava tietopaketti kuvineen sekä linkkeineen.
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.htm
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.htm
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 07:52
- Paikkakunta: Prince Albert, Saskatchewan, Kanada
- Viesti:
Mitenkäs tuo nyt vaarallinen on?Virtalukko oli vaihdekepin takapuolella - ratkaisu, jota myöhemmin on kritisoitu vaaralliseksi.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Joskus luin kritiikkiä tuosta virtalukosta hätätilanteissa. Siinä perusteltiin asiaa sillä että jos auto pitäisi saada käyntiin nopeasti niin henkilö ei välttämättä tajua heti, että virtalukko on "keskikonsolissa". Tällä varmaankin tarkoitetaan henkilöä joka ei aja säännöllisesti Saabilla (pois lukien tonnari) tai on omistanut sen vain vähän aikaa jne...
Josta tuli mieleeni viime kesänä saatu komediakohtaus Porissa. Olin jälleenmyyjämme luona ja siinä sitten päivän mittaan, esittelypäivää kun asiakkaillekin pidettiin, maistettiin muutama "urheilujuoma". Pyysin sitten kauppiaan työntekijää josko veisi auton takapihalle parkkiin kun baariin kuitenkin lähdetään... siinä sälli sitten pyöri autossa sisällä melkein kymmenen minuuttia ennenkuin luonto antoi peräksi kysyä apua. "Miten h*lvetissä tätä ajetaan ja mihin v**tuun tämä avain muuten tulee?".-valomerkki- kirjoitti:Joskus luin kritiikkiä tuosta virtalukosta hätätilanteissa. Siinä perusteltiin asiaa sillä että jos auto pitäisi saada käyntiin nopeasti niin henkilö ei välttämättä tajua heti, että virtalukko on "keskikonsolissa". Tällä varmaankin tarkoitetaan henkilöä joka ei aja säännöllisesti Saabilla (pois lukien tonnari) tai on omistanut sen vain vähän aikaa jne...
Seuraava kysymys tulikin takapihalta puhelimen välityksellä: "Jaha... mites tää v*un avain lähtee irti tästä virtalukosta?".
Elämän pieniä tähtihetkiä omistaa Saab.
-Janne-
Saab 9-3 TiD '99
Elikkäs esim. satunnaisen autovarkaan kannalta ikävä työnhidaste...-valomerkki- kirjoitti:Joskus luin kritiikkiä tuosta virtalukosta hätätilanteissa. Siinä perusteltiin asiaa sillä että jos auto pitäisi saada käyntiin nopeasti niin henkilö ei välttämättä tajua heti, että virtalukko on "keskikonsolissa". Tällä varmaankin tarkoitetaan henkilöä joka ei aja säännöllisesti Saabilla (pois lukien tonnari) tai on omistanut sen vain vähän aikaa jne...
OG-satkussa tuo virtalukko on niin alhaalla, että se jää helposti pimentoon (vaikka on valaistu toisinkuin NG:ssä), mutta uudemmissa lukko on kyllä hyvinkin "tyrkyllä". Ja olihan joissain pösöissä se tunnusluku-näppäimistökin...
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Zandmann kirjoitti:Josta tuli mieleeni viime kesänä saatu komediakohtaus Porissa. Olin jälleenmyyjämme luona ja siinä sitten päivän mittaan, esittelypäivää kun asiakkaillekin pidettiin, maistettiin muutama "urheilujuoma". Pyysin sitten kauppiaan työntekijää josko veisi auton takapihalle parkkiin kun baariin kuitenkin lähdetään... siinä sälli sitten pyöri autossa sisällä melkein kymmenen minuuttia ennenkuin luonto antoi peräksi kysyä apua. "Miten h*lvetissä tätä ajetaan ja mihin v**tuun tämä avain muuten tulee?".-valomerkki- kirjoitti:Joskus luin kritiikkiä tuosta virtalukosta hätätilanteissa. Siinä perusteltiin asiaa sillä että jos auto pitäisi saada käyntiin nopeasti niin henkilö ei välttämättä tajua heti, että virtalukko on "keskikonsolissa". Tällä varmaankin tarkoitetaan henkilöä joka ei aja säännöllisesti Saabilla (pois lukien tonnari) tai on omistanut sen vain vähän aikaa jne...
Seuraava kysymys tulikin takapihalta puhelimen välityksellä: "Jaha... mites tää v*un avain lähtee irti tästä virtalukosta?".
Elämän pieniä tähtihetkiä omistaa Saab.
-Janne-
Hähää.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
tosi kiva tietopaketti....
varsinkin noi hinnastot...eipä vaan löydy tuolt varustelistasta kaikkia mun varusteita(kiitos italian)...silti ihan kivoihin hintoihin pääs kummiskin...kattoluukkukin noin pirun kallis...noh jokuhan sen on tohon munki autoon maksanu...hah...
...toi Viggenin hinta suorastaan pistää mahan sekaisin...huh huh...
varsinkin noi hinnastot...eipä vaan löydy tuolt varustelistasta kaikkia mun varusteita(kiitos italian)...silti ihan kivoihin hintoihin pääs kummiskin...kattoluukkukin noin pirun kallis...noh jokuhan sen on tohon munki autoon maksanu...hah...
...toi Viggenin hinta suorastaan pistää mahan sekaisin...huh huh...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.