Glygolin hajua lämmetessä
Glygolin hajua lämmetessä
Oli tuolla 90, 99, og900 -osiossa vähän samanlaista juttua ja siellä jo kerroinkin että oma 9-3:ni antaa glygolinhajua, kun auto lämpeää. Lähinnä haju on ilmestynyt nyt näillä kovemmilla pakkasilla.
Tunteeko kukaan vastaavaa ongelmaa omasta 9-3:sta?
...niin siis en ole vielä mennyt kurkkimaan vuotojälkiä.
Tunteeko kukaan vastaavaa ongelmaa omasta 9-3:sta?
...niin siis en ole vielä mennyt kurkkimaan vuotojälkiä.
#2898
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
En usko että kyseessä on sisälämppärin kenno, sillä lasit ei huurru ja voimakkainta haju on konehuoneesa. Juuri äsken kun ajoin pihaan ja kurkkasin pellin alle (mitään ei tietysti nähnyt tuossa hämärässä), niin jäähdytinnesteen haju tuli sieltä aika voimakkaasti.
Nestettä en ole ainakaan vielä huomannut häviävän. Paras varmaan vilkuilla päivänvalossa, että näkyykö vuodonjälkiä. Parkkipaikallanikaan ei ole maassa tippoja.
Niin ja kuten aiheessa kirjoitin, että "hajua lämmetessä", niin kyllä sitä tulee ihan lämpimänäkin.
Nestettä en ole ainakaan vielä huomannut häviävän. Paras varmaan vilkuilla päivänvalossa, että näkyykö vuodonjälkiä. Parkkipaikallanikaan ei ole maassa tippoja.

Niin ja kuten aiheessa kirjoitin, että "hajua lämmetessä", niin kyllä sitä tulee ihan lämpimänäkin.
#2898
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Näkyisi mullakin valuvan rintapeltiä pitkin. Pakoputken yksi kannake näkyy kastuvan. Lohkolämppärin juuri on kuiva.Eski kirjoitti:Minulla vuoti 9-3:ssa lämppärin kennon liitoksista. Neste valui rintapellin läpi tulevasta kumitutista auton alle. Toinen mahdollinen vuotopaikka löytyy myös lohkolämppärin vastuksen juuresta.
Eski
Oliko miten hankala homma niiden liitoksien kiriminen? Siis miten paljon ja mistä joutuu purkamaan?
-Janezki